Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Sinds vandaag (gisteren alles nog o.k.) krijg ik de melding spotxml is niet accii wanneer ik een post probeer aan te melden.
Gisteren nog 2 moeiteloos aangemeldt en nu dit.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen ?
Hoi Sjakie,
Ik kan niet direct opmaken uit je melding wat het probleem is.
Zou je even onze support script willen invullen? Je kunt deze vinden onder in mijn handtekening of door hier te klikken
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol. It's just me, nothing more nothing less
Het probleem zit hem in het aanmelden/toevoegen van een post.
Wanneer alles is ingevuld druk je op de knop toevoegen. En daar gaat het mis. Dan krijg ik de melding :
spotxml is niet accii...
tekst is niet in word getypt. Haal alles via internet. Met kopieeren en plakken vul ik alles in.
Al ruim 100x zo gedaan en nooit een probleem mee gehad..
Oké. Waarschijnlijk was die webpagina anders gecodeerd dan al die andere webpagina's. Waarschijnlijk zitten er vreemde tekens tussen die Spotnet 'niet begrijpt'.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.