Geld kloperij is het niet voor die paar tientjes Eerst maar eens rustig afwachtenBouli schreef: Het feit dat ze ook zo maar zonder reden verhogingen in prijs doorvoeren getuigd ook niet echt van service. Dat heet gewoon pure geld klopperij.
Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Quote aangepast.
- MariaK
-
- Usenet: lighting
- Internet: Ziggo
Wat een onzin. Hoezo overgestapt? Mensen hebben betaald en zijn nog steeds lid. Nu hebben ze dus 2 providers waar ze lid van zijn.too little too late naar mijn mening. Het lange stilzwijgen heeft er denk ik wel voor gezorgd dat veel Nederlandse klanten zijn overgestapt naar een andere usp. Eigen schuld...
Eigen schuld.........
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Helemaal mee eens hattem.
Wanneer je niet tevreden bent over een usenetprovider dan ga je toch gewoon naar een andere usenetprovider.
Maar weet wel dat er bij elke usenetprovider wel eens problemen voorkomen, maar ja, het gras is altijd groener aan de overkant. Toch?
Om dan gelijk over te stappen is natuurlijk aan jezelf maar voor mij is dat onzin.
Het enige wat ik op Lightning tegen heb is dat ze in korte tijd enorm duurder geworden zijn, maar ach ik heb een account tot volgend jaar juli dus voorlopig heb ik daar geen last van.
Ik heb voor dit soort problemen verder ook een niet verlopend blockaccount bij een andere usenetprovider en zit dus niet snel zonder usenetprovider.
Heb vanmorgen om een uur of 10 een mailtje gezonden naar Lightning en ik kreeg om 17.16 uur uur dit mailtje van ze terug:
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
Ik heb nog geen last gehad dat ze hun mailtjes niet beantwoorden.
Wanneer je niet tevreden bent over een usenetprovider dan ga je toch gewoon naar een andere usenetprovider.
Maar weet wel dat er bij elke usenetprovider wel eens problemen voorkomen, maar ja, het gras is altijd groener aan de overkant. Toch?
Om dan gelijk over te stappen is natuurlijk aan jezelf maar voor mij is dat onzin.
Het enige wat ik op Lightning tegen heb is dat ze in korte tijd enorm duurder geworden zijn, maar ach ik heb een account tot volgend jaar juli dus voorlopig heb ik daar geen last van.
Ik heb voor dit soort problemen verder ook een niet verlopend blockaccount bij een andere usenetprovider en zit dus niet snel zonder usenetprovider.
Heb vanmorgen om een uur of 10 een mailtje gezonden naar Lightning en ik kreeg om 17.16 uur uur dit mailtje van ze terug:
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
die mail heeft iedereen gehad die daar een account heeft!
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Die mail van hun is geen antwoord op jouw mail, gewoon een algemene mail naar iedereen.Voordeel LU:goedkoop en stabiele downloads, nadeel:slechtste service van allemaalasenegawa schreef: Heb vanmorgen om een uur of 10 een mailtje gezonden naar Lightning en ik kreeg om 17.16 uur uur dit mailtje van ze terug:
Kind regards,
LightningUsenet
Quote aangepast
- MariaK
-
De wijze waarop LU communiceert met haar klanten vind ik nogal laakbaar. Zeker wat betreft de prijsverhogingen.
De enige keer dat ze reageren is het moment dat er een stortvloed aan mensen blijkbaar via Paypal de betalingen beginnen terug te draaien.
Iedereen heeft het gedrag geaccepteerd op basis van het feit dat ze (nog) een uitstekende prijs/kwaliteit(snelheid,retentie) hadden. Maar 80% prijsverhoging in 8 maanden zonder toelichting is natuurlijk allesbehalve een goede service.
Op dit moment zullen mensen het nog aankijken, maar ik denk dat LU geen week zonder info moet gaan proberen, want dan zal het gros toch echt maatregelen nemen.
Zelf had ik 2 weken geleden weer een maand verlengd dus voor mij is dat geen noodzaak. Maar dat snap ik van anderen wel.
De enige keer dat ze reageren is het moment dat er een stortvloed aan mensen blijkbaar via Paypal de betalingen beginnen terug te draaien.
Iedereen heeft het gedrag geaccepteerd op basis van het feit dat ze (nog) een uitstekende prijs/kwaliteit(snelheid,retentie) hadden. Maar 80% prijsverhoging in 8 maanden zonder toelichting is natuurlijk allesbehalve een goede service.
Op dit moment zullen mensen het nog aankijken, maar ik denk dat LU geen week zonder info moet gaan proberen, want dan zal het gros toch echt maatregelen nemen.
Zelf had ik 2 weken geleden weer een maand verlengd dus voor mij is dat geen noodzaak. Maar dat snap ik van anderen wel.
-
- Usenet: lightningusenet.com
- Internet: Ziggo
Lightningusenet update>
Heb vandaag een excuus mail van Lightningusenet gehad met de mededeling dat er serverproblemen zijn en dat ze hopen er dit weekend uit te komen en de boel weer op gang te hebben!!
Heb vandaag een excuus mail van Lightningusenet gehad met de mededeling dat er serverproblemen zijn en dat ze hopen er dit weekend uit te komen en de boel weer op gang te hebben!!
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
Lightningusenet heeft inmiddels een ander ip adres. Ook is de DNS bijgewerkt. Je zou dus weer kunnen connecten met news.lightningusenet.com. Werkt het nog niet kan je ook 91.223.220.12 proberen.
-
Ik krijg een melding van account locked of disabled (newsleecher)
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
Ik heb zelf geen LU, dus kon het niet testen. Je zal dan toch nog even geduld moeten hebben. Zit helaas niks anders op.