Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ik heb toch een net mailtje van hun gekregen.
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
-
- Usenet: Lighting
- Internet: Caiway
secretdk schreef:Ik zal jullie even op de hoogte brengen.
Kwam dit toevallig vandaag tegen.
http://tweakers.net/nieuws/77861/usenet ... brein.html
Oftewel, lighting is niet de enige die problemen ondervind. Hier kunnen ze ook niks aan doen behalve het zo snel mogelijk oplossen.
Blijkbaar nam niemand de moeite om dit te lezen.
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
En jij nam de moeite niet om na te gaan of er iemand op jouw reactie gereageerd heeft... niet om het een of ander, maar dat niemand (nou ja, ik dan dus wel) reageert, wil niet automatisch zeggen dat je reactie niet gelezen wordt. Niemand is echter verplicht om te reageren, toch?secretdk schreef:secretdk schreef:Ik zal jullie even op de hoogte brengen.
Kwam dit toevallig vandaag tegen.
http://tweakers.net/nieuws/77861/usenet ... brein.html
Oftewel, lighting is niet de enige die problemen ondervind. Hier kunnen ze ook niks aan doen behalve het zo snel mogelijk oplossen.
Blijkbaar nam niemand de moeite om dit te lezen.
-
Ik vind dat LU ons in de kou laat staan,ze worden bedankt had van de week nog voor 3 maanden betaald,maar om mezelf slapeloze nachten te besparen heb ik net account genomen bij http://www.sunnyusenet.com/ heb eff instellingen veranderd bij spn en het loopt lekker binnen,dus LU is voor mij afgedaan zal nooit meer 1 cent aan me verdienen.
Dus wens iedereen wijsheid mvg avanda
-
- Usenet: lighting
- Internet: Ziggo
wat een gezeur toch met dat hebben betaald en hoe vervelend of het wel niet is dat je geld weg is. Ze hebben gewoon even een probleem, dat kan iedereen gebeuren. En laten we het maar niet over het geld hebben wat weg is, want laten we eerlijk wezen, waarom nemen we een abo op een newsserver? Ik om geld te besparen!! en ik denk een hele hoop met me. En dan is die 3 x €4,50 niets bij..avanda schreef:Ik vind dat LU ons in de kou laat staan,ze worden bedankt had van de week nog voor 3 maanden betaald,maar om mezelf slapeloze nachten te besparen heb ik net account genomen bij http://www.sunnyusenet.com/ heb eff instellingen veranderd bij spn en het loopt lekker binnen,dus LU is voor mij afgedaan zal nooit meer 1 cent aan me verdienen.
-
HALLO een berichtje en goede uitleg is toch wel het minste wat ik mag verwachten als klant.....misschien is voor jouw 3x4.50 nixxx voor mij is het wel geld hoor......kan jij dan wel gezeur vinden dus jij gaat zitten wachten tot ze weer de lucht inkomen denk dat je dan lang kan wachten bijdehandje...groetjes avanda
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Begrijp het ook niet Hattem.
Waarom meteen een abo bij een ander nemen, dat kost je alleen maar extra geld.
Je kunt voor dit soort gevallen toch ook een niet verlopend blockaccount achter de hand houden.
Kost je eenmalig wat euro's maar dan kun je in geval je usenetprovider (welke dan ook) even problemen heeft toch vooruit totdat je usenetprovider de problemen heeft opgelost.
Heb in de loop der jaren bij diverse usenetproviders een abo gehad maar je komt overal wel een keertje tegen dat ze problemen hebben.
Nu zit ik alweer een paar jaar bij Lightning en tja dan hebben ze een keertje wat problemen. So what?
Ik gebruik nu mijn blockaccount van een andere provider en wacht even rustig af.
Je kunt voor dit soort gevallen toch ook een niet verlopend blockaccount achter de hand houden.
Kost je eenmalig wat euro's maar dan kun je in geval je usenetprovider (welke dan ook) even problemen heeft toch vooruit totdat je usenetprovider de problemen heeft opgelost.
Heb in de loop der jaren bij diverse usenetproviders een abo gehad maar je komt overal wel een keertje tegen dat ze problemen hebben.
Nu zit ik alweer een paar jaar bij Lightning en tja dan hebben ze een keertje wat problemen. So what?
Ik gebruik nu mijn blockaccount van een andere provider en wacht even rustig af.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
Begrijp het ook niet , ik heb gewoon even een gratis proef-abbo voor een week een van de duizenden die er te verkrijgen is en lu zal beste wel weer online komen , Maar als het 14 dagen gaat deuren is het een ander verhaalasenegawa schreef:Begrijp het ook niet Hattem.
-
Er kan altijd wel iets verkeerd gaan, maar meld dat dan. OK, er is een email bericht geweest (wel wat laat), maar meldt het ook op de website. Op lightningusenet.com kun je wel een abo afsluiten, geen probleem. Maar nergens vind je dat er problemen zijn. Dat is op zijn minst gezegd vreemd. Dan ga je natuurlijk denken dat ze iets te verbergen hebben.
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: Ziggo Z2
Er kan altijd wat mis gaan en heb daarom zelf een proef abbo bij tweaknews genomen.
Wacht het voor die tijd af. De informatie voorziening kan wel beter van LightninUsenet.
Wacht het voor die tijd af. De informatie voorziening kan wel beter van LightninUsenet.