Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Sinds vandaag inderdaad weer verbinding, MAAR problemen zijn nog niet opgelost. Ik krijg enorm veel incomplete files die via een andere provider wel binnen komen (zit even bij sunnyusenet). Vind het alleen erg jammer dat LUop hun site geen informatie verstrekken over de status.Verder heb ik alle begrip dat LU niet eventjes 123 op een andere news aanbieder kunnen overstappen (zijn zelf puur een reseller).
Grz
Grz
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Het werk inderdaad weer (gaat nog niet van harte maar er gebeurd wel weer iets) (er is dus weer hoop)
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Hier gaat het ook weer (met horten en stoten weliswaar). Merken jullie ook dat de tekst-retentie erg is afgenomen? De free.pt groep gaat maar terug tot ongeveer 445 dagen. Dit betekent dat er heel veel spots niet getoond worden in SN, SL, SG en SW.
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Telfort Glasvezel
- Leeftijd: 60
Op 4-11 is er een Spotnet database gespot, toevallig van Lightning. Misschien kun je die downloaden en weer als basis gebruiken.Megalos schreef:Hier gaat het ook weer (met horten en stoten weliswaar). Merken jullie ook dat de tekst-retentie erg is afgenomen? De free.pt groep gaat maar terug tot ongeveer 445 dagen. Dit betekent dat er heel veel spots niet getoond worden in SN, SL, SG en SW.
Bij mij gaat het downloaden ook weer, maar nog niet stabiel.
Kwestie van geduld.
-
- Usenet: Sunny Usenet
Klopt, maar niet voor SpotGrit helaas .bimbam2 schreef:Misschien kun je die downloaden en weer als basis gebruiken.
-
- Usenet: LU
Wat mij betreft is LU weer in de lucht, 1Gb binnen, nog geen 6000KB/s maar met 4500KB/s dendert ie redelijk snel door. Heb niet het gevoel dat LU er zelf wat aan kon doen!
-
- Usenet: LU
- Internet: Chello
Hij doet ut weer!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass!
-
- Usenet: Lightningusenet
Hmmmm.......ben blij dat ik hier lees dat het weer werkt, alleen wordt mijn username en password niet meer herkend!!
Iemand enig idee????
edit:
Zie op de site dat voor het gemak mijn username en password zijn veranderd, kan iig weer inloggen.
Iemand enig idee????
edit:
Zie op de site dat voor het gemak mijn username en password zijn veranderd, kan iig weer inloggen.
-
- Usenet: Lightning
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 47
nou alle drukte weer voor niks,alles weer gewoon up & running.Dat je gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen is geen fout,gewoon weg klikken en bestand bijwerken en gaan met die banaan anders even kijken bij bewerken/provider en alles even opnieuw intoetsen,bij mij duurde het ongeveer 10 minuutjes voor dat het weer soepel ging,maar nu gaat het als een jekko,eerste 4 films al weer binnen,lekkurrr,ik vnd dat ze bij lightning gewoon goed werk hebben geleverd en heb daarom het vertrouwen nooit verloren,foutje is niet alleen menselijk,compies hebben ook wel eens een off day,allestressvan de mensen was weer voor niets,wat een zonde van de energie zeg,ik zeg Ga zo door Lightning
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Alles weer up en running. Ik heb gewoon weer een goede stabiele verbinding. En ik ben ook het vertrouwen niet verloren in Lightningusenet. Ga in Januari gewoon weer voor een jaar verlengen. Ik heb totaal nog nooit geen problemen gehad met lightning. En tsja service? Waarvoor zou je dat nodig zijn? Als alles naar behoren werkt ben je geen service nodig voor deze lage prijs.