Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

502 (max number of simultaneous IP Adresses Reached:1 502)

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Misterx2

502 (max number of simultaneous IP Adresses Reached:1 502)

Bericht door Misterx2 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: 1.81
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Online
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Vanavond
Geef een beschrijving van je probleem: Om weer eens de nieuwe uploads te bekijken, maar eens spotnet opstarten.En ineens krijg ik een error en wel de volgende: 502 (max number of simultaneous IP Adresses Reached:1 502)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Nieuwe versie van spot net installeren
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze foutmelding ?

hjvbft

Re: 502 (max number of simultaneous IP Adresses Reached:1 50

Bericht door hjvbft »

Eweka instellingen voor Spotnet
Als hierna nog de foutmelding gegeven word het aantal verbindingen verdelen tussen Newsleecher (5) en Spotnet (3). Wat ook kan is de programma's één voor één gebruiken.

Topicstarter
Misterx2

Bericht door Misterx2 »

Ik download alleen via Newsleecher.met 4 verbindingen. En zover kom ik niet eens. Hij zegt dit direct als ik SPotnet wil updaten. En ik heb nooit problemen hiermee gehad :S

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Is dezelfde melding zichtbaar als Newsleecher is afgesloten en Spotnet word gestart?
Word het Eweka account ook door een ander gebruikt of via een andere pc/ programma?
Als dit gebeurt zonder dat je het weet een ander wachtwoord instellen via de Eweka site.

Topicstarter
Misterx2

Bericht door Misterx2 »

Ik ben uiteraard ook even bezig geweest en waarschijnlijk ligt eweka eruit.
Want ik kan ook niet downloaden als ik een nzb file ergens anders weghaal, en dan via newsleecher wil downloaden.
Dus ff mailtje gestuurt naar hun, en we wachten af.
Keep you posted!

(en we gebruiken idd met meerdere mensen het eweka account, maar dit zijn andere ip's) (en ook nog nooit last van gehad)

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Account sharing is normaal geen probleem bij Eweka zolang niet meer als het maximale aantal verbindingen word gebruikt. Als één gebruiker alle verbindingen gebruikt kunnen de andere gebruikers geen verbinding maken en word de foutmelding die in het 1e bericht staat gegeven.

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Bericht door ardy43 »

bij het hoge snelheids account niet meer kijk

Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.

Topicstarter
Misterx2

Bericht door Misterx2 »

Nu wil het geval dat we idd automatisch zijn overgegaan naar de 100Mbit. Als dat het probleem is, dan is het echt een probleem :P Of we moeten terug gaan naar 50Mbit. HEt zal niet het probleem zijn dat we over het aantal verbindingen zitten. Dit aangezien we allemaal max 3 verbindingen "mogen" openzetten, zodat als we allemaal openzetten op max 9 komen. En in dat geval zijn er bij 1 van de downloaders 1 verbinding niet werken. Maar als het probleem idd het geval is, dat we geen account sharing mogen doen, ga ik es ff een hartig woordje babbelen denk ik. Want dan moet ik echt gaan downgraden.
Bedankt in ieder geval voor de link! Want dat wist ik echt niet. Zodra ik meer weet, laat ik het ook hier weten!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 nov 2011, 12:15] --

Oke waarschijnlijk is het idd het geval dat er maar 1 persoon per account kan downloadn bij de hoge snelheid. Dat gaan we vanavond dus eens uitproberen ;)

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Bericht door ardy43 »

dit las ik op tweakers,

Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.
Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing. Aangezien beide verbindingen bij lange na de 100mbit niet halen (20 en 20) hebben we de downgrade optie maar gebruikt, en et voila, konden weer vanaf meerdere ip's inloggen.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Welk type account u ook kiest, u heeft altijd de mogelijkheid om te wisselen tussen het standaard account en hoge snelheid. Wanneer u inlogt op Mijn Eweka, kunt u dit zelf beheren.
Dus inloggen op de site van Eweka en het "Hoge snelheid account" aanpassen tot "Standaard account".
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer