Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Wensen/ideëen?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Wensen/ideëen?
Beste leden & bezoekers..
Langs deze weg heb ik een ideeenbus geopend, missen jullie iets, zou je graag dingen anders zien, "Wat zou je graag willen zien" op dit forum?
Ontbreken er onderdelen, rubrieken, vaardigheden, handigheidjes, leuke dingen, structuur issues, etc etc..
Laat het ons weten! Zodat we onze gewaardeerde forumgebruikers tegemoet kunnen komen in hun wensen & vragen.
MVG
Gup
Langs deze weg heb ik een ideeenbus geopend, missen jullie iets, zou je graag dingen anders zien, "Wat zou je graag willen zien" op dit forum?
Ontbreken er onderdelen, rubrieken, vaardigheden, handigheidjes, leuke dingen, structuur issues, etc etc..
Laat het ons weten! Zodat we onze gewaardeerde forumgebruikers tegemoet kunnen komen in hun wensen & vragen.
MVG
Gup
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Wensen/ideëen?
Een nieuw forum films/series en deze niet bij offtopic zetten aub; daar kijkt niemand naar tussen al die onzinnige topics.
HD releases kan daar al snel komen te staan.
HD releases kan daar al snel komen te staan.
-
- Internet: kpn
- Leeftijd: 58
-
- Internet: ziggo
Ook kan een nieuw forum films/series handig worden voor veel gebruikers, ik heb al een aantal ideen mbt dit forum.Films gekeken, beoordeling, 3D, HD, dvd, geruchten over nieuwe films,...allemaal erg boeiend als je het mij vraagt...
Een pak boeiender dan een topic over wat we gegeten hebben vandaag
Een pak boeiender dan een topic over wat we gegeten hebben vandaag
-
- Algemeen Manager
Ja, zit wat in idd..
Wel kan ik vast aangeven dat indien we dit gaan fixen.. . Een zero-tolerance beleid hierbij invoeren M.B.T bestandsnamen, requests/aanvragen e.d. (oftwel lik op stuk beleid).
Gezien we hierop een verhoogd risico gaan lopen..
Thx voor je idee, ik zal het in de groep gooien hierzo
MVG
Gup
Wel kan ik vast aangeven dat indien we dit gaan fixen.. . Een zero-tolerance beleid hierbij invoeren M.B.T bestandsnamen, requests/aanvragen e.d. (oftwel lik op stuk beleid).
Gezien we hierop een verhoogd risico gaan lopen..
Thx voor je idee, ik zal het in de groep gooien hierzo
MVG
Gup
-
- Algemeen Manager