Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Heb er ook last van.
Heb net ook al een mailtje gestuurd naar hitnews dat ik het een beetje zat ben elke keer dit gezeik! en dat ze zo hun klanten niet echt tevreden houden
Ik heb ook het zelfde Probleem dat ik sinds Gister avond rond 18;00 uur geen nieuwe spots meer kan krijgen en ook ik heb Hitnews.
op de website is niks terug te vinden
Network Status
Through this page we will inform you of any known issues.
ja ik heb er ook last van! net al alles gedeinstaleerd en geinstaleerd nieuwe versie 1.8.1 erop maar niets
alleen 3 vanmorgen vroeg! thats it!
iemand al iets gevonden?
Als ik zo jullie berichten lees,is er dus headerstoring bij hitnews,
op de site bij; status,staat dat er geen problemen zijn.
Ik raad iedereen aan een mailtje naar hitnews te sturen,zie http://www.hitnews.com/index.php?group=8
zodat ze het probleem hopelijk snel kunnen oplossen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.