Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Zit nu al bijna 1,5 jaar bij ze en nog nooit problemen gehad. Moest 1 keer support mailen met een retentievraag. Toen hadden ze nog maar 400 dagen, inmiddels alweer 1000 dagen.
Ik zat voorheen altijd bij eweka, maar ik ben toch liever bij xlusenet.
Voor mij helaas wel een negatieve ervaring met XLUsenet en hun "24/7" support.
Ik heb afgelopen weekend een sms account bij hun gekocht voor 24 uur omdat ik
iets wilde downloaden.
Betalen ging vlot en was geaccepteerd volgens hun eigen website en ik zou een mailtje
ontvangen met de logincodes.......
Niet dus, ook niet na uren wachten.
Toen maar besloten hun support te mailen maar helaas geen enkele reactie, ook niet toen ik
nog een aantal maal op deze zaak terugkwam, de volgende dag!
Zeer kwalijke zaak dat je zomaar je geld kwijt kan raken zonder dat je überhaupt even response
van die lui krijgt!
Het gaat me niet om die 1.10 euro maar om het principe en ik laat het er niet bij zitten!
We hebben op dit moment een storing waar we mee bezig zijn. Een aantal aanpassingen vinden plaats op de servers. Het kan dus zijn dat er sommige klanten zijn die verbindsproblemen ondervinden.
Deze melding pas vandaag verschenen op hun website. De storing duurt echter al 3 dagen en is nog steeds niet opgelost.
Geen reactie van het zogenaamde support team dat 24/7/365 bereikbaar is volgens hun reclame.
Qua klantvriendelijkheid moeten ze blijkbaar nog veel leren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.