Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Hoe opnemen van Vlaamse series in HD?
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: telenet
- Leeftijd: 43
Hoe opnemen van Vlaamse series in HD?
Graag wil ik voor mezelf en ook voor de mensen die downloaden via nzb geweten hoe je vb. In mijn geval series kan opnemen in HD en reclame er van tussen uit kan knippen van Vlaamse tv zenders?
Analoog kan ik deze makkelijk. Maar dat beeld ziet er niet uit. Is te old school en zit veel ruis op het beeld. Ik heb thuis telenet en komt binnen via de distributie kabel. Ik heb een CI plus module in men tv zitten die het signaal omzet en kan er ook met opnemen naar externe hardeschijf, in HD dus. Maar deze is niet af te spelen met men pc... Deze is gecodeerd? Nu is men vraag hoe kan ik deze omzetten naar vb. MP4 file of MKV? En hoe kan ik er de reclame er van tussen uit halen. Want ik denk er wel veel mensen in Vlaanderen wel op zitten te wachten. Komen heel weinig te verschijnen op vb. Spotnet. En wil jullie er graag mee helpen om Vlaamse series te posten. Wat moet ik doen of kopen?
Mvg Ben
Analoog kan ik deze makkelijk. Maar dat beeld ziet er niet uit. Is te old school en zit veel ruis op het beeld. Ik heb thuis telenet en komt binnen via de distributie kabel. Ik heb een CI plus module in men tv zitten die het signaal omzet en kan er ook met opnemen naar externe hardeschijf, in HD dus. Maar deze is niet af te spelen met men pc... Deze is gecodeerd? Nu is men vraag hoe kan ik deze omzetten naar vb. MP4 file of MKV? En hoe kan ik er de reclame er van tussen uit halen. Want ik denk er wel veel mensen in Vlaanderen wel op zitten te wachten. Komen heel weinig te verschijnen op vb. Spotnet. En wil jullie er graag mee helpen om Vlaamse series te posten. Wat moet ik doen of kopen?
Mvg Ben
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Hoe opnemen van Vlaamse series in HD?
Misschien heb je hier wat aan http://nl.hardware.info/reviews/5950/wo ... -tvheadend
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!