Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: NewsDemon
- Internet: Vodafone
Spotnet not finding spots since 24/01/16
Running Spotnet ver. 2.0.0.159 but it hasn't found any new spots since Sunday 24/01/2016. All was working well before then. Checked the settings and nothing has changed. Is anyone else have similar problems?
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 85
- Contacteer:
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Wat doe ik niet goed?
sinds kort is er een mogelijkheid een verwijzings link naar een andere spot in te voeren:
"[CHANGED] Button for a link to another spot within the comment added (see comment Smileys panel)."
Nu mijn vraag hoe dan? Zie screen wat ik doe, echter ik krijg geen link Wie vertelt mij hoe het dan wel moet?
Hier de link naar knip
Bij het bericht staat dan exact hetzelfde knip geen link dus
Graag wil ik weten hoe dan wel?
sinds kort is er een mogelijkheid een verwijzings link naar een andere spot in te voeren:
"[CHANGED] Button for a link to another spot within the comment added (see comment Smileys panel)."
Nu mijn vraag hoe dan? Zie screen wat ik doe, echter ik krijg geen link Wie vertelt mij hoe het dan wel moet?
Hier de link naar knip
Bij het bericht staat dan exact hetzelfde knip geen link dus
Graag wil ik weten hoe dan wel?
Links naar spotnet posts zijn niet toegestaan
- Blauwbek
Laatst gewijzigd door Guillaumpie op 28 jan 2016, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Je moet eerst de link kopieeren (knopje rechtsboven) en dan plakken.
Houdt er rekening mee dat andere spotnet clients (spotweb, spotnet 1.8.x, spotlite) die link niet kunnen gebruiken.
Houdt er rekening mee dat andere spotnet clients (spotweb, spotnet 1.8.x, spotlite) die link niet kunnen gebruiken.
-
- Contacteer:
Sorry, wat ik ook probeer alles zonder succes
-
Waar vind ik dat bestand?
Hij staat hier niet in mijn "Program files(x87)/spotnet" map en ook niet in mijn "appdata/local/spotnet" map.
Hij staat hier niet in mijn "Program files(x87)/spotnet" map en ook niet in mijn "appdata/local/spotnet" map.
-
- Usenet: Sunny Usenet
Ook in krijg sinds 27-1 geen nieuwe spots meer binnen via Sunny Usenet. "Database bijwerken is mislukt"krijg ik steeds te zien. Al contact gehad met Sunny en die verwijzen me naar Spotnet. Dat slaat nergens op natuurlijk, want ik gebruik Spotnet al 4 jaar en heb niets aan de configuratie veranderd. Dat heb ik Sunny ook laten weten. Heeft iemand enig idee wat er wel aan de hand is?
OPGELOST Aan de hand van een tip van een van de forumgebruikers heb ik beide bestanden van de database verwijderd en Spotnet een nieuwe database laten aanmaken. Nu komt alles weer binnen, ook van 27 en 28 januari.
OPGELOST Aan de hand van een tip van een van de forumgebruikers heb ik beide bestanden van de database verwijderd en Spotnet een nieuwe database laten aanmaken. Nu komt alles weer binnen, ook van 27 en 28 januari.
Laatst gewijzigd door catherine op 29 jan 2016, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Internet: Ziggo 250 mbit
- Leeftijd: 56
@Knopie88
c:\ProgramData\Spotnet\
@Mesa57
Ik heb ook ff getest met de links kopieren/plakken, maar er komt geen klikbare link te zien (na herstarten spotnet).
Eerst klik ik de "kopieren link naar de spot" in de spot die ik gelinkt wil hebben (zie onderste jpg).
Daarna plak ik die link rechtstreeks in de spot waar de link moet komen.
Of ik klik op "Link naar een spot" in de spot waar de link moet komen en ik vervang MSGID voor de link (zie bovenste jpg).
Beiden werken niet
Het proces is overigens vreselijk omslachtig. Je moet nl. eerst de "link naar een spot" klikken, dan de link "kopieren link naar de spot" klikken, dan het MSGID vervangen en tevens spotnet// verwijderen, omdat dit er anders 2x staat.
Het zou makkelijk zijn door als eerste "kopieren link naar de spot" te klikken en dan deze "gewoon" plakken in de nieuwe spot wel/niet d.m.v. een knopje.
@Mesa57
Ik heb ook ff getest met de links kopieren/plakken, maar er komt geen klikbare link te zien (na herstarten spotnet).
Eerst klik ik de "kopieren link naar de spot" in de spot die ik gelinkt wil hebben (zie onderste jpg).
Daarna plak ik die link rechtstreeks in de spot waar de link moet komen.
Of ik klik op "Link naar een spot" in de spot waar de link moet komen en ik vervang MSGID voor de link (zie bovenste jpg).
Beiden werken niet
Het proces is overigens vreselijk omslachtig. Je moet nl. eerst de "link naar een spot" klikken, dan de link "kopieren link naar de spot" klikken, dan het MSGID vervangen en tevens spotnet// verwijderen, omdat dit er anders 2x staat.
Het zou makkelijk zijn door als eerste "kopieren link naar de spot" te klikken en dan deze "gewoon" plakken in de nieuwe spot wel/niet d.m.v. een knopje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Contacteer:
Inmiddels ben ik er achter hoe het wel gaat werken:mesa57 schreef:Je moet eerst de link kopieeren (knopje rechtsboven) en dan plakken.
Hier de link naar knip zonder extra spaties Zou ik geen spaties gebruiken dan werkt de link en ga je naar Spotnet toe! Zou niet moeten lukken toch?
Ik heb uiteraard een link naar éen van mijn eigen spot gemaakt Dus eerst een link van je spot op het klembord plaatsen
dan naar de spot gaan waar je deze link in een comment wil zetten Daarna het bovenstaand voorbeeld aanhouden met uitzondering van " knip " Plak daar de gegevens van het klembord in en vervolgens de naam van jouw spot verwijzing
Hier de werkende link: knip
Makkelijker kan ik het niet maken
Links naar downloads zijn niet toegestaan
- Blauwbek
-
Tnx! Ik heb een kopietje van bestand filters_advanced.xml gekopieerd van mijn desktop naar mijn laptop.Magsel schreef:@Knopie88
Ook op de laptop heb ik nu mijn zoekopdrachten. Nu kan ik ook een backup van mijn zoekopdrachten
bewaren.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Planet
Layout ziet er gelikt uit!
Is ook heel gebruikersvriendelijk.
App. werkt hier zonder problemen.
Conclusie: zeker een verbetering, bedankt hoor!
Enige waar ik nu tegenaan loop, (maar volgens mij had ik dat bij een vorige versie ook al) is dat mijn zoekopdrachten beginnen vanaf 250 dagen.
Wellicht een verkeerde instelling van mijn kant?
Fijne dag verder en nogmaals bedankt voor deze versie...
Groet, John Wijngaard.
Is ook heel gebruikersvriendelijk.
App. werkt hier zonder problemen.
Conclusie: zeker een verbetering, bedankt hoor!
Enige waar ik nu tegenaan loop, (maar volgens mij had ik dat bij een vorige versie ook al) is dat mijn zoekopdrachten beginnen vanaf 250 dagen.
Wellicht een verkeerde instelling van mijn kant?
Fijne dag verder en nogmaals bedankt voor deze versie...
Groet, John Wijngaard.