Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Ook voor mij is dit de reden om te reageren! Het onderscheid tussen de 'oude' en nieuwe spots was voorheen duidelijker in het overzicht, daarnaast worden er spammeldingen gegeven aan posters (die het vaak overigens niet verdienen) door trollers die bijv. (mis)gebruik maken van de nickname van een andere spotter/poster, dit zou op te lossen zijn door wanneer je je muis over zo'n spammelding beweegt ook het id van de melder zichtbar te maken, overigens verder zeer tevreden over 2.0.
-
- Usenet: sunnyusenet
kan de nieuwe versie niet verwijdert worden zodat de duidelijkheid weer terugkomt?
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Ziggo
Sluit mij hierbij aan: de nieuwe spots zijn nauwelijks te onderscheiden van de oude. Waarom is deze "verslechtering" eigenlijk aangebracht?
-
Heb het gevonden de foutmelding bij aanklikken Release Notes komt alleen wanneer je een secure SSL verbinding toevoegt als provider.
Dit gaat wel goed als je een normale verbinding maakt met je provider.
Nu 2x getest en SSL verbinding wel mogelijk maar krijg bij het aanklikken van Release Notes de eerder door mij geposte afbeelding te zien.
Dit gaat wel goed als je een normale verbinding maakt met je provider.
Nu 2x getest en SSL verbinding wel mogelijk maar krijg bij het aanklikken van Release Notes de eerder door mij geposte afbeelding te zien.
-
+1cloggy schreef:Sluit mij hierbij aan: de nieuwe spots zijn nauwelijks te onderscheiden van de oude. Waarom is deze "verslechtering" eigenlijk aangebracht?
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Alles in 1 Extra
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: UPC 200Mbit
+1cloggy schreef:Sluit mij hierbij aan: de nieuwe spots zijn nauwelijks te onderscheiden van de oude. Waarom is deze "verslechtering" eigenlijk aangebracht?
Hopelijk wordt dit snel hersteld.
Verder veel dank voor al het werk en energie die jullie hierin steken hoor...
-
Ik heb deze melding nadat Windows 10 nl 64 bits naar versie 14257 geupdate is.laracroftonline schreef:Ik krijg deze error:
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 feb 2016, 13:08] --
Ook met 2.0.0.165 blijf ik deze melding houden.bob1324 schreef:Ik heb deze melding nadat Windows 10 nl 64 bits naar versie 14257 geupdate is.laracroftonline schreef:Ik krijg deze error:
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Online
Nu met versie 2.0.0.168 moet ik Spotnet afsluiten via taakbeheer > processen. Als ik op kruisje druk blijft het process hangen.
Release notes van deze versie zijn ook via Spotnet zelf niet in te zien, dan komt er een foutmelding.
Release notes van deze versie zijn ook via Spotnet zelf niet in te zien, dan komt er een foutmelding.
-
.168 werkt weer als vanouds, afsluiten hier geen enkel probleem en ook de release notes zijn probleemloos in te zien.