Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Of je gebruik je een insider preview van Windows 10 ? (start / uitvoeren / winver --> moet 10586 zijn).
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo 250 mbit
- Leeftijd: 56
Onderstaande setting op Downloaden instellen.WhoKnowsIT schreef:Weet iemand hoe ik gedownloade nzb van binsearch.net bijvoorbeeld kan downloaden met spotnet v2 ipv newsleechter of iets dergelijks?
En wellicht de "Associeer .nzb bestanden met Spotnet" klikken als het niet werkt.
-
Heb nu 2.0.0.172 en heb dezelfde melding weer. Heb het ook getest op een pc waar windows 10 opstaat en daar krijg ik dezelfde melding. Waaraan kan het aan liggen?jaapie18 schreef:Heb nu net deze versie 2.0.0.165. Maar als ik op release notes klik krijg ik deze melding:
movenext:index and count must refer to a location within the buffer. Parameter name:startindex
-
Ik ben net geupdate naar versie 2.0.0.172 maar krijg dezelfde foutmelding ook al sinds versie 2.0.0.165 bij release notes en send response to developersjaapie18 schreef:Heb nu net deze versie 2.0.0.165. Maar als ik op release notes klik krijg ik deze melding:
movenext:index and count must refer to a location within the buffer. Parameter name:startindex
-
.172 op W7 en W10 beide 64 bit werkt perfect hier.
-
Misschien is het een optie om bij de volgende spotnetupdate meteen een instelling toe te voegen, waarbij je de mogelijkheid krijgt zelf te kiezen of je úberhaupt de inmiddels zoveelste update inclusief bugs wilt binnenhalen.
We zitten inmiddels op ....172 met nu weer een nieuwe bug,...foutmelding update comments pRAGMA temp_store
Vind inmiddels dat je het ook kunt overdrijven (niet elke update is een verbetering blijkt) door mensen zonder keuzevrijheid iedere keer een nieuwe versie 'op te dringen"!
Als je tevreden bent?!....Laat me er dan voor kiezen omdat zo te houden.
We zitten inmiddels op ....172 met nu weer een nieuwe bug,...foutmelding update comments pRAGMA temp_store
Vind inmiddels dat je het ook kunt overdrijven (niet elke update is een verbetering blijkt) door mensen zonder keuzevrijheid iedere keer een nieuwe versie 'op te dringen"!
Als je tevreden bent?!....Laat me er dan voor kiezen omdat zo te houden.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Ik begin het inderdaad ook een beetje zat te worden.wickkit schreef:Als je tevreden bent?!....Laat me er dan voor kiezen omdat zo te houden.
Een aantal keer heb ik een bug gemeld bij het plaatsen van comments (geen CRLF's in de tekst mogelijk) waar niets aan wordt gedaan en nu kan ik in versie 2.0.0.172 geen smilies meer gebruiken.
Ik krijg dan heel fijn de melding:
Code: Selecteer alles
PasteTheText: Insufficient memory to continue the execution of the program.
Butters.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Grappig, die met de CRLF's hadden we laatst nog op de defect lijst staan van spotnet 1.8.5.7
Kun je toch aan zien dat we dezelfde code base gebruiken.
Is nu wel opgelost in 1.8.5.8
Btw. de CRLF's worden wel geplaatst, maar niet getoond in de reacties.
Kun je toch aan zien dat we dezelfde code base gebruiken.
Is nu wel opgelost in 1.8.5.8
Btw. de CRLF's worden wel geplaatst, maar niet getoond in de reacties.
-
- Usenet: Pureusenet
- Internet: Ziggo
Re: Spotnet 2.0.0.172 Nzbget is niet beschikbaar.
Ik werk met Windows 7. Na laatste updat spotnet naar 2.0.0.172 krijg ik de melding -> Nzbget is niet beschikbaar. Wat kan ik hier aan doen? Scherm slaat grijs dan na 1 a 2 minuten komt het scherm zeg even los en begint het downloaden. Dit is alleen als ik iets weg haal bij NZB search en Binsearch bij het rechtstreeks downloaden via spotnet geen problemen.........Groetjes.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 feb 2016, 17:40] --
NzbGet probleem opgelost.
In spotnet klik bewerken dan klik instellingen en haal het vinkje weg bij -> NZBget beeindigen bij sluiten.
En bingo het werkt weer zo als het hoord. Misschien is dit ook de oplossing voor andere spotn, versies. Groetjes..........
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 feb 2016, 17:40] --
NzbGet probleem opgelost.
In spotnet klik bewerken dan klik instellingen en haal het vinkje weg bij -> NZBget beeindigen bij sluiten.
En bingo het werkt weer zo als het hoord. Misschien is dit ook de oplossing voor andere spotn, versies. Groetjes..........
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: UPC
Wie kan mij helpen. Heb net de Vinny27 spotnet 1.8.5.7 geïnstalleerd, Deze blijft echter in een loop hangen met opvragen van reacties!!!!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 feb 2016, 11:53] --
Wie kan mij helpen. Heb net de Vinny27 spotnet 1.8.5.7 geïnstalleerd, Deze blijft echter in een loop hangen met opvragen van reacties!!!!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 feb 2016, 11:53] --