Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Werk al een tijd met veel plezier met 2.0. Vind het programma geweldig en beter de 1.8. Compliment aan de bouwers en aan de beheerders van spot-net!
Ik begrijp dat versie 2.0.0.172 (misschien al eerder) portable is. Heel mooi en makkelijk. Het enige bestand dat ik kan vinden is het installatiebestand 2.0.0.172.exe. Maar waar staan de bestanden, zoals van nzbget? op de harde schijf. Of is dat helemaal niet meer nodig?? Misschien kan iemand een korte uitleg geven?
Ik begrijp dat versie 2.0.0.172 (misschien al eerder) portable is. Heel mooi en makkelijk. Het enige bestand dat ik kan vinden is het installatiebestand 2.0.0.172.exe. Maar waar staan de bestanden, zoals van nzbget? op de harde schijf. Of is dat helemaal niet meer nodig?? Misschien kan iemand een korte uitleg geven?
-
Ben er inmiddels achter waar de bestanden staan.... Dus topic kan gesloten worden..
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 jul 2016, 21:01] --
Inmiddels 'spontaan' opgelost. Beetje onbevredigend; je weet dan niet waardoor het veroorzaakt werd. Maar goed, ik kan weer mijn ding doen met Spotnet...
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 jul 2016, 21:01] --
Inmiddels 'spontaan' opgelost. Beetje onbevredigend; je weet dan niet waardoor het veroorzaakt werd. Maar goed, ik kan weer mijn ding doen met Spotnet...
-
Is er iets gedaan aan spam messages. Bij bepaalde posts zag ik toen veel van die standaard spam en nu zie ik het niet meer.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Spotnet 1.8.6.3 geeft de mogelijkheid om spam messages van blacklisted spotters niet te tonen.
Wellicht zit dat nu ook in V2.0
Wellicht zit dat nu ook in V2.0
-
- Leeftijd: 109
Als je op "Bewerken" en dan "Instellingen" klikt moet het toch niet zo'n groot probleem zijn om het 1 en ander in te stellen dacht ik, of wel?jaapie18 schreef:Is er iets gedaan aan spam messages. Bij bepaalde posts zag ik toen veel van die standaard spam en nu zie ik het niet meer.
-
- Usenet: sunny/eweka
- Internet: ziggo
Re: NzbGet probleem
hallo ik heb dit probleem sinds vandaag zondag 17-7-2016 en weet geen oplossing . kan ook nzb bestand niet downloaden naar me externe download perogramma hoe nu verder dan ?
en over welke tool hebben jullie het ?
mvg marcel
en over welke tool hebben jullie het ?
mvg marcel
jeffrey980 schreef:The Support Request Template Generator couldn’t load the answers. Make sure that you’ve correctly started the tool.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newsconnection
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: volgens mij vlak na de installatie van spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: als ik een bestand wil downloaden krijg ik de melding : ''Error on file donwloading. empty response from NzbGet on append. please check nzbget logs to know the reason.''
daarna start de download wel gewoon, maar bij elke nieuwe download die ik aan zet krijg ik weer deze melding. als ik de aangegeven log open staan er geen bijzonderheden.
en als ik een externe NZB open krijg ik elke keer de melding : ''NzbGet is niet beschikbaar''
als ik dan ff switch tussen de tabbladen ''search'' en ''download'' dan werkt het ook gewoon weer.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: logs bekeken maar staat niks bijzonders in
Schone installatie: Nee
XML bestand.:Generated by Support Toolkit SRT Generator.Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?> -<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="6WzzRTc7tGGr0V2w0tC03w===" Username="snel_u00022300" Server="news.newsconnection.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="14" SSL="0" Port="119" Password="6WzzRTc7tGGr0V2w0tC03w===" Username="snel_u00022300" Server="news.newsconnection.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="xxxxxxx" Username="xxxxx" Server="news.newsconnection.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>
-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 mei 2016, 09:47] --
-
- Leeftijd: 109
Nieuwe versie van Spotnet 2.0 is uit.
Versie 2.0.0.198.
Zie pagina 1 van dit topic.
Versie 2.0.0.198.
Zie pagina 1 van dit topic.
-
- Usenet: eweka
- Internet: upc
ik gebruik nu de nieuwste versie 2.0.0.198
ik kon altijd met de vorige versie de nzb van een externe site automatisch laten downloaden met spotnet
sinds deze nieuwe versie niet meer
hoe kan ik dat weer terug krijgen dat die weer automatisch download?
ook kan ik niet meer de posters wie op white list staan als filter toevoegen die zou ik wel weer graag terugzien
ik kon altijd met de vorige versie de nzb van een externe site automatisch laten downloaden met spotnet
sinds deze nieuwe versie niet meer
hoe kan ik dat weer terug krijgen dat die weer automatisch download?
ook kan ik niet meer de posters wie op white list staan als filter toevoegen die zou ik wel weer graag terugzien
-
Sinds de nieuwste versie 2.0.0.198
Opent de spot niet goed, moet deze dan sluiten en weer openen om te zien. (dus de spot sluiten en opnieuw openen, niet heel spotnet).
Soms spot compleet niet zichtbaar of plaatje erbij ontbreekt (laatste is uiteraard geen probleem).
Opent de spot niet goed, moet deze dan sluiten en weer openen om te zien. (dus de spot sluiten en opnieuw openen, niet heel spotnet).
Soms spot compleet niet zichtbaar of plaatje erbij ontbreekt (laatste is uiteraard geen probleem).
-
- Usenet: newsxs
- Internet: Telfort
Sinds de update van 2.0.0.198 krijg ik een virusmelding van Avira Antivir. Ik neem aan een false-positive maar wilde het toch even melden.
Bij de Spotnet.last.setup.release.exe krijgi k een TR/Dropper.MSIL.lzih
Bij de Spotnet.last.setup.release.exe krijgi k een TR/Dropper.MSIL.lzih