Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XS News
- Internet: Ziggo
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Weet iemand van jullie dit toevallig. Nu ik Spotnet opnieuw wil installeren (2.0.0.200), krijg ik de volgende melding.
Installation has failed
There was an error while installing the application.
Check the setup log for more information and contact the author.
Nu heb ik het vermoeden dat ik in al die bestanden zit die ik niet kan verwijderd van mijn systeem. Het gaat dan om bestanden zoals awesomium.ddl, awesomium.core.ddl enzovoorts. Iemand enig idee? Of waar kan ik deze gehele log naar toe sturen/posten?
Installation has failed
There was an error while installing the application.
Check the setup log for more information and contact the author.
Nu heb ik het vermoeden dat ik in al die bestanden zit die ik niet kan verwijderd van mijn systeem. Het gaat dan om bestanden zoals awesomium.ddl, awesomium.core.ddl enzovoorts. Iemand enig idee? Of waar kan ik deze gehele log naar toe sturen/posten?
-
Na de update krijg ik dezelfde virus melding. Tevens werkt het menu release note en bercht naar ontwikkelaars niet meer. Versie 2.0.200 van spotnet.
Mvg Lampiesoft.
Mvg Lampiesoft.
-
- Leeftijd: 109
Bij mij werkt dat allemaal wel.
Ik heb met de tool van Ypsos, "Spotnet Removal Tool" alle troep van Spotnet verwijderd, van 1.8.6.? en later van versie 2.0.0.?? omdat ineens door een weer veranderde indeling van plaats van de filters van de versie 1.8.6.? ik al mijn filters kwijt was terwijl ik daarvoor de beide versie naast elkaar kon gebruiken.
Ik heb met die tool alles van Spotnet verwijderd en ben nu verder gegaan met versie 2.0.0.?? en dat werkt prima, dus misschien een alles verwijdeen...
Tis maar een tip, ik heb er verder geen verstand van ik ben alleen een oplettende gebruiker.
Ik heb met de tool van Ypsos, "Spotnet Removal Tool" alle troep van Spotnet verwijderd, van 1.8.6.? en later van versie 2.0.0.?? omdat ineens door een weer veranderde indeling van plaats van de filters van de versie 1.8.6.? ik al mijn filters kwijt was terwijl ik daarvoor de beide versie naast elkaar kon gebruiken.
Ik heb met die tool alles van Spotnet verwijderd en ben nu verder gegaan met versie 2.0.0.?? en dat werkt prima, dus misschien een alles verwijdeen...
Tis maar een tip, ik heb er verder geen verstand van ik ben alleen een oplettende gebruiker.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XS News
Heb alles al verwijderd in diverse mappen. Maar Spotnet blijft crashen wanneer ik een nieuwe installatie doe. En de betreffende bestanden zoals ik eerder aangegeven heb krijg ik gewoon niet weg uit de Spotnet folder. Kan zo 1,2,3 ook niets vinden in Google hierover.Gompy schreef:Bij mij werkt dat allemaal wel.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
-
- Usenet: newsgrabber
- Internet: telenet
Re: Probleem: Groep niet gevonden.
Ik heb via news grabber nl normaal verbinding met spotnet. Maar nu werkt het niet meer. Volgens newsgrabber moet ik als provider 'anders' invullen, maar dan kan ik niet meer verbinden. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jul 2016, 20:25] --
het werkt terug. dank u
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jul 2016, 20:25] --
het werkt terug. dank u
-
- Usenet: NewsSX
- Internet: KPN
Spotnet in quarantaine
Sinds de nieuwste update van Spotnet 2.0 heeft mijn Qdata Internet Security Spotnet in de quarantaine groep gezet vanwege de aanwezigheid van een grote hoeveelheid spam en virussen. Ook het opnieuw downloaden wordt tegengehouden door Gdata én Microsoft Edge om dezelfde redenen. Ik heb dus voorlopig Spotnet definitief verwijderd. Hoe kan het dat bij deze versie wél gewaarschuwd wordt voor virussen en spam en bij voorgaande edities niet? En hoe kan ik me wapenen tegen alle vuiligheid die meekomt met het programma en de spots?
-
- Usenet: Eweka
Re: Spotnet in quarantaine
Bij mij is Spotnet 2.0.0.200 automatisch verwijderd door AVG.
Het downloaden van Spotnet.last.setup.release.exe wordt ook tegengehouden...
-
- Usenet: Eweka
Bij mij is Spotnet 2.0.0.200 automatisch verwijderd door AVG.
-
- Leeftijd: 109
Dan wordt het eens tijd dat je de instellingen van je AV-scanner gaat aanpassen, als je dat kunt.
En die Spotnet-setup laten scannen bij Virus-Totaal.
Dan heb je een indicatie.
3 van de 54 scanners mekkeren, maar kijk zelf maar eens:
https://www.virustotal.com/
Edit:
Inmiddels zijn er nog maar 2 van de 54 AV-scanners die dat bestand als een gevaar zien.
En die Spotnet-setup laten scannen bij Virus-Totaal.
Dan heb je een indicatie.
3 van de 54 scanners mekkeren, maar kijk zelf maar eens:
https://www.virustotal.com/
Edit:
Inmiddels zijn er nog maar 2 van de 54 AV-scanners die dat bestand als een gevaar zien.
Laatst gewijzigd door Gompy op 22 jul 2016, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.