Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Ik kom het voor het eerst tegen. Tot nog toe nooit problemen gehad met Spotnet 2.0...
-
- Usenet: newsgrabber
- Internet: ziggo
Re: Probleem: Groep niet gevonden.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan via Newsgrabber niet meer downloaden. Zet normaliter de NZB's op een adres van de NAS en dan download de NAS dit automatisch. Ook handmatig via Alt Binz gaat niet lukken. Komt gewoon niks binnen.ng_nicky_ve schreef:Ik heb via news grabber nl normaal verbinding met spotnet. Maar nu werkt het niet meer. Volgens newsgrabber moet ik als provider 'anders' invullen, maar dan kan ik niet meer verbinden. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jul 2016, 20:25] --
het werkt terug. dank u
Voor de update naar de nieuwe versie was er niets aan de hand.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jul 2016, 13:10] --
Ik heb hetzelfde probleem. Kan via Newsgrabber niet meer downloaden. Zet normaliter de NZB's op een adres van de NAS en dan download de NAS dit automatisch. Ook handmatig via Alt Binz gaat niet lukken. Komt gewoon niks binnen.ng_nicky_ve schreef:Ik heb via news grabber nl normaal verbinding met spotnet. Maar nu werkt het niet meer. Volgens newsgrabber moet ik als provider 'anders' invullen, maar dan kan ik niet meer verbinden. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jul 2016, 20:25] --
het werkt terug. dank u
-
- Leeftijd: 109
Re: Probleem: Groep niet gevonden.
Ik heb met alle versie's en de laatste versie ook, in de Instellingen ook een vinkje gezet bij "Downloadknop" , NZB openen en Altbinz haalt dat de handel gewoon op, geen problemen.onno62 schreef:ng_nicky_ve schreef: Ook handmatig via Alt Binz gaat niet lukken. Komt gewoon niks binnen.
Als je terug wilt naar de vorige versie staat er een aantal pagina's terug wel een link van mij waar je de vorige versie nog kunt op halen en die dan gewoon installeren, er staat STACK bij
Bij het updaten geeft ie dan aan dat er een nieuwe versie is, maar dat moet je dus niet doen.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jul 2016, 14:58] --
Ik heb met alle versie's en de laatste versie ook, in de Instellingen ook een vinkje gezet bij "Downloadknop" , NZB openen en Altbinz haalt dat de handel gewoon op, geen problemen.onno62 schreef:ng_nicky_ve schreef: Ook handmatig via Alt Binz gaat niet lukken. Komt gewoon niks binnen.
Als je terug wilt naar de vorige versie staat er een aantal pagina's terug wel een link van mij waar je de vorige versie nog kunt op halen en die dan gewoon installeren, er staat STACK bij
Bij het updaten geeft ie dan aan dat er een nieuwe versie is, maar dat moet je dus niet doen.
-
- Usenet: EWKA
- Internet: ZIGGO
-
- Usenet: newsxs
- Internet: ziggo
-
- Usenet: Xs news
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XS News
In de bijlage kan de log gedownload worden welke ik krijg wanneer ik Spotnet wil installeren met de foutmelding.
Installation has failed
There was an error while installing the application.
Check the setup log for more information and contact the author.
Installation has failed
There was an error while installing the application.
Check the setup log for more information and contact the author.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Lijkt me duidelijk :
Failed to install package to app dir: System.UnauthorizedAccessException: Toegang tot het pad C:\Users\Thomas\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.200\Awesomium.Core.dll is geweigerd.
Failed to install package to app dir: System.UnauthorizedAccessException: Toegang tot het pad C:\Users\Thomas\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.200\Awesomium.Core.dll is geweigerd.
-
Re: Downgrade 2.0.0.198 naar 2.0.0.172 (met externe NZBGet)
Bedankt Boullie! Ik had hetzelfde probleem.Boullie schreef:Ik gebruik mijn Spotnet uitsluitend met een externe downloadclient.
Eerst gebruikte ik SABnzbd, maar sinds de update voorbij 0.7 werkt deze niet meer naar behoren op mijn NAS (repair + extract liep in 9 van de 10 gevallen fout).
Dus overgestapt op Spotnet 2.0 welke enorm vlot werkte met NZBget, die de eerder vermelde problematiek niet vertoonde.
Krijg ik laatst een automatische update naar 2.0.0.198 (draaide eerder 2.0.0.172) welke om één of andere reden (kan hier geen verklaring voor vinden) geen externe downloaders meer toelaat.
Dus: een downgrade is nodig!
Ik heb de installer gedownload vanop spot-net.nl (versie 2.0.0.172 ten tijde van schrijven) en deze geïnstalleerd.
Tot mijn verbazing bleef ik echter op 2.0.0.198!
Na wat rondzoeken gemerkt dat de update-bestanden gedownload worden naar je persoonlijke profiel.
Op Windows 7/8/10 is dit onder c:\users\JOUWGEBRUIKERSNAAM\appdata\local\spotnet
Daar het mapje "app-2.0.0.198" verwijderd (app-2.0.0.172 uiteraard laten staan).
Applicatie herstart en ik zat opnieuw op de vorige versie (in mijn geval 2.0.0.172).
Echter is toen gebleken dat de automatische update sowieso loopt (ik kan ook nergens een optie vinden om deze uit te schakelen) dus de eerder vermelde stappen opnieuw herhaald.
Nu heb ik het bestand "update.exe" (ook te vinden in de eerder genoemde appdata folder) van naam veranderd (deze heet bij mij nu _update.exe).
Bij opstarten wordt de update niet meer automatisch toegepast en blijft deze gewoon op 2.0.0.172 draaien.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XS News
Ja dat begreep En las ik ook. Het punt is, die hele Spotnet map is niet te verwijderen. Bij het verwijderen van deze bestanden zegt hij dat Spotnet.exe nog actief is, terwijl er in taakbeheer niets van Spotnet te vinden is. Zelfs bij een herstart van het systeem. Dit zal dan ook het probleem veroorzaken dat ik Spotnet dus niet kan installeren. Ook blijven bestanden zoals Spotnet.exe gewoon in de appdata folder staan.mesa57 schreef:Lijkt me duidelijk :
Iemand dus een suggestie hoe ik toch die hele Spotnet map kan verwijderen?
Ik heb nog nooit problemen gehad met versie 2, maar vanaf 2.0.0.198 crasht Spotnet continue en heeft Spotnet 2.0.0.200 ook geen oplossing geboden voor dit probleem.
--EDIT--
Heb de bestanden inmiddels kunnen verwijderen met FileASSASSIN. Een nieuwe installatie gedaan en bij het ophalen van de spots of net daarvoor crasht Spotnet weer net zo goed.
Spotnet werkt niet meer.
Het programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma.