Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Ropie58
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Ik ontvang geen nieuwe downloads meer??

Bericht door Ropie58 »

Beste mensen,

Sinds dinsdag ontvang ik geen nieuwe downloads meer. Om 10:18 uur had ik mijn laatste download binnengekregen. Ik werkte met Spotnetversie 1.863. Voor de zekerheid heb ik nu de laatste versie gedownload (2.0.0.201) en deze heeft zich over de oude versie heengezet. Helaas, zonder resultaat. Ik gebruik SunnyUsenet als NZB-server en Ziggo is mijn internetprovider.

Zijn jullie bekend met dit probleem, en zo ja, is er ook een oplossing voorhanden?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Rob.

PsyCorps

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door PsyCorps »

Zie onderstaande mail, tl;dr: verwijder spotnet een x en vergeet niet om c:\programdata\spotnet ook te verwijderen en installeer het hele spulletje een x opnieuw, de database zal opnieuw worden opgebouwd en de zaak werkt weer...

Attention Customer:

Firstly, we want to apologize because during the process of preparing an improvement to our platform, changes were inadvertently made live overnight to all customers rather than the intended test group. After considering the options available, we believe it would cause greater harm to try and revert this change.

Below is the information we intended to send you ahead of making these changes, explaining what the changes are and how to solve any issues you may encounter. Due to this improvement you will be able to retrieve more complete header information about all articles on our servers.

FAQ’s

What has changed?

The article numbering has been changed: old and damaged headers have been restored/repaired and some missing headers have been added.

What does this mean for me?

It is quite possible you won’t notice anything, except for increased header information. Depending on your usenet software you might have to refresh your groups.

Why can’t I download anything?

Your profile may be damaged. It is also possible that you will have to unsubscribe or remove the newsgroups from your software, and re-subscribe/re-add.

Please refer to the instructions below to help solve header issues for some of the most popular clients.

• Spotnet
The database will need to be rebuilt to use the new headers. Remove Spotnet from your PC using the control panel, then download and install the latest version from http://www.spot-net.nl.

• GrabIt
You will need to update the groups you are subscribed to. Right click the group name on the left side of GrabIt, and select ‘Full Update’.

• SpotLite
To re-enable SpotLite, click ‘Options’ and then ‘Delete and redownload headers’.

• Newsleecher
We haven’t found any issues with Newsleecher. Should you encounter any problems, right click and select ‘Wipe Group Cache’. This should then download the new headers.

• Newsbin Pro
Use the following method to keep all headers you have already downloaded:
1. Select all of the groups that you're subscribed to by pressing ctrl-a.
2. Right click and select ‘Post Storage’ and then ‘Use Download Age’.
3. Set the download age to ‘10’ in the Options/Setup menu.
4. Refresh the headers as usual.
• XNews
1. Click ‘Group’, then ‘Refresh Headers Special’.
2. Select the whole range.
3. Select ‘Retrieve and Include read articles’
4. Click ‘OK’
• News Rover
Old headers won’t be loaded if the message body has not yet been downloaded. To solve this, click Newsgroup with the right mouse button and select ‘Re-download list of available messages’.

• Unison
Right click ‘Newsgroup’ and then select ‘Reset newsgroup’.

• Outlook Express/Windows Mail
Remove (unsubscribe) the newsgroup, and then add it again.

Again, we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you need assistance or have any questions please contact support at support@sunnyusenet.com.

Best,
SunnyUsenet

mesa57
Moderator Team Lid
Topics answered: 2

Bericht door mesa57 »

Verkeerde oplossing. Zo raak je alle instellingen kwijt. De database verwijderen is voldoende
(.dbc en .dbs in c:\programdata\spotnet)

sunny1969
Internet: telfort

Bericht door sunny1969 »

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de gedownloade films enz. weer in mijn newsleecher krijg, ik had hier altijd iemand voor maar die is overleden, heb spot net 2 net geïnstalleerd maar wat ik nu download komt niet meer automatisch in newsleecher terecht.

Hukelfrukel
Usenet: Extremeusenet
Internet: Ziggo

Bericht door Hukelfrukel »

Nieuwste versie Spotnet 2.0 niet te downloaden. Ik had problemen met deze versie en besloot hem opnieuw te installeren, maar de downloadlink op de webpagina werkt niet zodat ik nu zonder spotnet zit. Great work!

Inmiddels gelukt.
Als het werkt, repareer het niet.

Pendoza
Usenet: Sunny Usenet

Bericht door Pendoza »

Hoi,

Ik gebruik nu al een aantal jaren spotnet en sinds een aantal maanden spotnet 2.0. Dit omdat de andere versie totaal niet meer voldeed aan mijn verwachten (of helemaal niet meer werkt).

Spotnet 2.0 is een goede stap alleen heb ik nu al sinds het begin een bug die ik zwaar irritant vind. Ik had net de bekende sunnyusenet bug en moest dus de database verwijderen. Ik heb toen alles maar verwijderd (ook de program map etc) en alles opnieuw geinstalleerd.

Helaas is het probleem wat ik heb nog steeds hetzelfde. Het probleem is namelijk dat ALLE filters (de default en die ik aanmaak) maar maximaal 250 resultaten tonen terwijl er 600000 resultaten zijn. In de hoofd filter (dus bijvoorbeeld BEELD) kan ik scrollen zodat er meer resultaten komen. Dit werkt helaas niet bij losse filters (zoals HD) of bij custom filters.

Is hier een oplossing voor want nu is het onmogelijk om te scrollen op alle HD films die de laatste 2 jaar zijn gespot.

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Waarom voldeed spotnet 1.8.6.3 dan niet ?

Pendoza
Usenet: Sunny Usenet

Bericht door Pendoza »

Ik weet niet wat je bedoeld. Op de website staat Spotnet 1.8.5.9. Niet de versie die jij zegt. En mijn vraag is over spotnet 2.0 niet over een andere versie gemaakt door andere mensen.

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Spotnet (classic) 1.8.5.9 staat officieel op deze site (zie tabs in het hoofdmenu). En is gebaseerd op de oorspronkelijke spotnet code. De limiet die je noemt zit daar niet op. Hij update zelf, indien gewenst, naar 1.8.6.3
Spotnet v2 is een refactor van de oorspronkelijke spotnet en nu nog een bèta versie.

Hukelfrukel
Usenet: Extremeusenet

Bericht door Hukelfrukel »

This page (https://www.spotnet.tk/) is currently offline. However, because the site uses CloudFlare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version.

Ik kan wachten wat ik wil maar de site blijft offline en verhindert het downloaden van de nieuwste versie van Spotnet. Via een andere weg ben ik aan de nieuwe versie gekomen die echter niet werkt. Waarom weet ik niet.

Zie verder mijn signature.

:twisted: :yuck: :duh:
Als het werkt, repareer het niet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer