Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Posts worden onvolledig opgehaald

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
wintir
Usenet: giganews
Internet: telenet

Posts worden onvolledig opgehaald

Bericht door wintir »

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.00.2.11
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Giganews
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Telenet (F-Secure)
Met welk programma download je?:
Wanneer begon je probleem?: enkele dagen geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik een spot wil binnenhalen, begint de downloadvooruitgangsbalk ergens halverwege in plaats van in het begin, is de download vervolgens veel sneller gedaan dan normaal te verwachten, geeft Spotnet vervolgens 'compleet' aan, maar dab blijkt dat de download helemaal niet compleet was. Blijkt dan dat verschillende rar bestanden niet werden binnengehaald, zodat er uiteraard ook geen decompressie gebeurd is.
Heb laatste versie 2.0 opnieuw geïnstalleerd maar dat gaf geen verschil. Heb net spotnet 1.8.6.3 opnieuw geinstalleerd, daarin werkt alles wel goed.

EindBaas
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Posts worden onvolledig opgehaald

Bericht door EindBaas »

Spotnet 2 werkt intern met NZBGet i.p.v. sabnzbd. Ik vermoed dan ook dat NZBGet bij jou corrupt is.
Daarnaast kun je in de settings.xml eventueel de NZB laten versturen naar je sabnzbd/nzbget download programma. (Je kunt de externe NZBGet functie gebruiken, Hiermee connect je naar je eigen download programma NZBget)

Spotnet 2 verwijderen met Revouninstaller ? Zodat ook alle achtergebleven %appdata% bestanden van spotnet verwijderd worden lost mogelijk je probleem op.

mesa57
Moderator Team Lid
Topics answered: 2

Bericht door mesa57 »

@Eindbaas : volgens mij werkt spotnet v2 niet meer met nzbget, tenzij je dat instelt.

Topicstarter
wintir
Usenet: giganews
Internet: telenet

Bericht door wintir »

ik heb spotnet v2 opnieuw geïnstalleerd, en vervolgens uninstalled met revo (wat ik eerst niet gedaan had). Probleem is nu na opnieuw installatie inderdaad opgelost.
Is er een voordeel om nzbget extern te gebruiken? (wat ik ondertussen ook geprobeerd heb, en dat lukte)

Zeer bedankt voor de hulp trouwens!

EindBaas
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Bericht door EindBaas »

wintir schreef:ik heb spotnet v2 opnieuw geïnstalleerd, en vervolgens uninstalled met revo (wat ik eerst niet gedaan had). Probleem is nu na opnieuw installatie inderdaad opgelost.
Is er een voordeel om nzbget extern te gebruiken? (wat ik ondertussen ook geprobeerd heb, en dat lukte)

Zeer bedankt voor de hulp trouwens!
NZBGet extern gebruik je bijvoorbeeld wanneer je je downloads op een andere machine laat afhandelen.
Of bijvoorbeeld op een NAS laat downloaden.

NZBGet Extern op je lokale machine gebruik je eigenlijk alleen als noodoplossing als je problemen hebt.

Goed dat het opgelost is!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer