Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

De_Hollander

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door De_Hollander »

Helaas zie je met lightningusenet geen bestandsnamen in spotlite

AKIN180

Bericht door AKIN180 »

ja en eerlijk gezegd ja waarom 7,50 betalen als het goed koper kan en
ik heb tot nu toe geen problemen tegen gekomen snelheid is goed, en alles is compleet binnen te halen.

voor de prijs en retentie is het een aanrader

jeffa070

Bericht door jeffa070 »

Ep Woody schreef:Heb je een virusscanner? Zoja zet die eens uit.

Zeker avast heeft een functie die de nieuwsgroepen scant, en daarmee spotnet in de weg zit.

heb hem uitgezet nog steeds geen resultaat

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

jeffa070 schreef:<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

zo heb ik het presies staan stond geen username of password bij

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="***@lightningusenet.com" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="1"/>
  <Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="***@lightningusenet.com" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="7" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="***@lightningusenet.com" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Probeer dit eens te kopiëren naar servers.xml, vul op de '***' je gegevens, sla het op, maak het bestand 'alleen-lezen' en zet je virus en/of firewall uit, en zet andere downloadprogramma's ook uit (GrabIt, Sabnzbd, etc.)
Dan zou het toch echt moeten werken.

JPR

Bericht door JPR »

Ik wil ook gaan overstappen naar lightning usenet, ik zie alleen dat ze "maar" 8 connecties ondersteunen. Ik gebruik spotnet alleen voor het ophalen van spots (en eventueel nzb's). Downloaden doe ik met een andere client. Moet ik dan nog iets aanpassen in die xml bestandjes om te zorgen dat ik wel alle connecties beschikbaar heb in mijn andere client?

Tevens: alles connecties zouden toch gewoon beschikbaar moeten zijn in de andere client zodra ik spotnet afgesloten heb?

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Dat klopt, maar dan kan je dus geen headers/spots meer ophalen. Gewoon 7 voor je downloadprogramma en 1 voor spotnet is prima ;)
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

JPR

Bericht door JPR »

Ep Woody schreef:Dat klopt, maar dan kan je dus geen headers/spots meer ophalen. Gewoon 7 voor je downloadprogramma en 1 voor spotnet is prima ;)
1 is toch de standaard instelling in spotnet voor die headers? Dus ik hoef niets te veranderen?

super snelle reactie trouwens, dank daarvoor!

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

Gisteren voor het eerst spotnet geinstalled icm met eweka, toen er 165 spot verschenen schrok ik wel een beetje, na wat onderzoek al snel gevonden dat spotnet en eweka geen gelukkige combo is omdat eweka bijna geen headers binnenhaald.
Na de positieve reacties over lightingusenet ook gisteravond maar even een abbo genomen aldaar, binnen 2 minuten geregeld, ideaal.

na invoering van de server haalde spotnet meteen 357.000 !! headers op en de reacties bij spots laden nu ook veel sneller ! (Respect)
Download snelheid is net zo snel als eweka, zo zie je maar dat duurder niet altijd beter is.

Voor diegene die problemen hebben met Avast die je connectie blokkeerd: dat probleem had ik gister ook, kijk even naar je Mail schild in avast, daar zit het probleem, gewoon alle connecties daarin verwijderen en dan doet alles het weer ( de connecties die je na het verwijderen weer gebruikt worden weer automatisch in het mail schild opgenomen dus geen open verbindin oid) :D

JantjeC

Bericht door JantjeC »

Mijn Hitnews account loopt begin maart af. Heb me net aangemeld bij LightningUsenet. Ben benieuwd hoe deze werkt..... :D
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!

jordya

Bericht door jordya »

Op moment ook nog EWEKA, ben een beetje zoekende m.b.t. payserver maar deze lightning lijkt me wel wat.

Ik las hier in dit draadje dat het de eerste maand 2,50 kost en vervolgens 5,-?
Dus dubbel op de volgende maand, of is het de logische redenering 1 maand = 2,50 wil je voor 2 maanden een account betaal je 5,- euro? en stel meteen 6 maanden vooruit betalen 6 * 2,50 = 15 euro.

Ik hoor het wel want de prijs die ze vragen is wel lekker aantrekkelijk!

Grtzz

Jordy
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer