O.K. hier is de gevraagde info
>>>>>>>>>>>>>
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 6 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.6.01038
Anti-Virus/Firewall: ESET Internet Security 10.0.359.1 - Ingeschakeld
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.10586.713
ieframe.dll gemaakt op: 15-12-2016 11:52 | gewijzigd: 22-11-2016 07:34
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.9.0.2 | SABnzbd.exe v1.1.1
- Spoiler: show
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.xs4all.nl" Username="******" Password="******" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="******" Password="******" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.xs4all.nl" Username="******" Password="******" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Spotnet Classic SST v1.0
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ter verduidelijking, ik zie nog wel enkele plaatjes die ter verfraaiing bij een spot zitten en ik begrijp dat niet elke spotter afbeeldingen meestuurd en ik begrijp ook dat het opeens een modeverschijnsel kan zijn om geen plaatjes meer mee te sturen.
Maar ik vond het te veel samenvallen met de update naar 1.9.0.2. Kan het zijn dat bepaalde plaatjes wel en bepaalde plaatjes niet zichtbaar zijn? Zoals Gif niet en JPG wel of omgekeerd?
Als er verder helemaal niemand iets mist kan het natuurlijk ook aan mij liggen.......
Oh ja, ik zit niet de hele dag aan de PC, dus een reactie kan ff duren; niet zo mopperen(:->
Toegevoegd in 2 minuten 46 secondes:
En dan nog iets, ik kom hier zelden en kan mijn eigen reactie's vaak niet terugvinden, sorry hoor, maar er duidelijker forums....
Toegevoegd in 31 minuten 51 secondes:
Nog een aanvulling. Naar aanleiding van de gevraagde info een test gedaan.
Ik gebruik af en toe een andere provider en daar zie bijvoorbeeld een plaatje bij "Nero 2016 Platinum 17.0.02000 NL", bij mijn gewone provider; XS4All niet.
Iemand een idee hoe dat mogelijk is?
OK, zonder plaatjes gaat het ook, maar ze doen ze er niet voor niets bij.......