Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.8
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 109
Re: Spotnet Classic 1.9.0.3
Bedankt voor het snelle antwoord Mesa57, ik ga het zo gelijk toepassen.
Van teveel connecties zal ik niet zoveel last krijgen.
Ons Eweka account is gratis verhoogd van 100 Mbit/s (origineel is het een 50 Mbps - €7,50 account) en 8 connecties, naar 200 Mbit/s en 20 connecties omdat we per geheel kwartaal betalen kregen we al die extra's.
Eerst was het extra een verhoging van 50 naar 100 100 Mbit/s, en nu nog meer extra's.
Ik deel een account met mijn broer en ik heb aan 8 ( = dus 6 in werkelijkheid) meer dan genoeg, mijn download/upload-snelheid zal nooit hoger worden dan 25 Mbps, zo is het account bij mijn provider.
Mijn broer kan dan de overige 12 connectie's gebruiken.
Nogmaals bedankt.
Van teveel connecties zal ik niet zoveel last krijgen.
Ons Eweka account is gratis verhoogd van 100 Mbit/s (origineel is het een 50 Mbps - €7,50 account) en 8 connecties, naar 200 Mbit/s en 20 connecties omdat we per geheel kwartaal betalen kregen we al die extra's.
Eerst was het extra een verhoging van 50 naar 100 100 Mbit/s, en nu nog meer extra's.
Ik deel een account met mijn broer en ik heb aan 8 ( = dus 6 in werkelijkheid) meer dan genoeg, mijn download/upload-snelheid zal nooit hoger worden dan 25 Mbps, zo is het account bij mijn provider.
Mijn broer kan dan de overige 12 connectie's gebruiken.
Nogmaals bedankt.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
-
- Leeftijd: 109
Mooi toch?
Het aantal downloaders neemt steeds meer af dus ook de accounts, dan moeten ze wel wat.
Het aantal downloaders neemt steeds meer af dus ook de accounts, dan moeten ze wel wat.
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
Ik heb sinds de installatie van 1.9.0.3. het volgende probleem:
als ik handmatig de database update (nieuwe spots tonen) en er treed een probleem op (wat volgens mij sinds versie 1.9.x.x veel vaker voorkomt) kan ik niet opnieuw op updaten klikken maar moet ik eerst spotnet afsluiten en opnieuw starten, dit was met de vorige versies niet het geval.
Daarbij is volgens mij sinds versie 1.9.x.x het ophalen van de nieuwe spots erg traag geworden.
als ik handmatig de database update (nieuwe spots tonen) en er treed een probleem op (wat volgens mij sinds versie 1.9.x.x veel vaker voorkomt) kan ik niet opnieuw op updaten klikken maar moet ik eerst spotnet afsluiten en opnieuw starten, dit was met de vorige versies niet het geval.
Daarbij is volgens mij sinds versie 1.9.x.x het ophalen van de nieuwe spots erg traag geworden.
-
- Moderator Team Lid
-
de fouten die ik af en toe krijg zijn onder andere meldingen dat het laatste bericht op de server ouder is als het laatste bericht in spotnet
-
- Moderator Team Lid
-
t/m versie 1.9.0.2 as het zo dat als ik dan weer op vernieuwen klikte was het probleem weer weg, echter vanaf de laatste versie kan ik dan niet meer op vernieuwen klikken maar moet ik eerst spotnet herstarten.
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: eweka
- Internet: onsbrabantnet
Iemand meer problemen met autention failed, code 502? Ik heb grabit de nieuwste versie al gedownload, maar krijg nog steeds melding...