Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Op mobiel rot te lezen dit forum
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
Op mobiel rot te lezen dit forum
Zo mis ik laaste berichten op mijn mobiel. Ik vermoed dat die Social buttons in de weg zitten. Sommige dingen zijn erg groot andere weer klein. Kan er geen mobiele versie worden aan gezet?
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Ziggo
- Contacteer:
Re: Op mobiel rot te lezen dit forum
Dat is de standaard phpBB mobiele versie die je ziet, daarom zijn de laatste berichten weg, kijk maar eens op https://www.phpbb.com/community/ dan zal je zien dat het hetzelfde is.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
jammer
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
ik heb er zelf niet zo heel veel last van eigenlijk, kan je screenshots maken van wat er mis is?
we hebben in het verleden tapatalk gehad, maar aangezien we daar elke keer veel problemen mee hadden, hebben we die verwijderd.
we hebben in het verleden tapatalk gehad, maar aangezien we daar elke keer veel problemen mee hadden, hebben we die verwijderd.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: ziggo
- Contacteer:
De snelle links >nieuwe berichten mis ik enorm. Verder valt het wel mee. Alleen die facebook en twitter plus google plus zit soms in de weg.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
als je op de mobiele site zit, zit er linksboven de Forum index link een menu, daar zit die link achter verstopt, je kan in dat menu op en neer scrollen.
die social buttons is idd een bekend probleem, helaas nog geen andere optie gevonden ervoor, die is ook nog niet https valid.
die social buttons is idd een bekend probleem, helaas nog geen andere optie gevonden ervoor, die is ook nog niet https valid.