Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mijn wachtwoord veranderd bij eweka
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had contact opgenomen met eweka over een automatische afschrijving. Ik had geen machtiging verstrekt, en heb deze dan ook in mijn account aangepast. Mijn abonnement loopt nog tot 29-01-2018. Spotnet staat vast in mijn startpagina. Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding 502. Gebruik gegevens is niet correct probleem.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn aangepaste wachtwoord in mijn eweka account, maar weet niet hoe ik dit moet koppelen aan spotnet. Kreeg ook geen duidelijk antwoord van eweka
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Internet en forum afspeuren. Ik gebruik de nieuwste versie van spotnet.
Ik begin nog niet aan een schone installatie, want ik ben een behoorlijke digibeet.
wel de windows firewall uitgeschakeld
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
geen idee
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mijn wachtwoord veranderd bij eweka
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had contact opgenomen met eweka over een automatische afschrijving. Ik had geen machtiging verstrekt, en heb deze dan ook in mijn account aangepast. Mijn abonnement loopt nog tot 29-01-2018. Spotnet staat vast in mijn startpagina. Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding 502. Gebruik gegevens is niet correct probleem.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn aangepaste wachtwoord in mijn eweka account, maar weet niet hoe ik dit moet koppelen aan spotnet. Kreeg ook geen duidelijk antwoord van eweka
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Internet en forum afspeuren. Ik gebruik de nieuwste versie van spotnet.
Ik begin nog niet aan een schone installatie, want ik ben een behoorlijke digibeet.
wel de windows firewall uitgeschakeld
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
geen idee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
geen idee