Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Met welk programma download je?: Spotnet classic 1.9.0.5 Wanneer begon je probleem?: Sinds een dag of 4 Geef een beschrijving van je probleem: Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile XML bestand.:
[size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet Classic
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: [i]Geen antwoord gegeven[/i]
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 10
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: Eweka
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: Ziggo
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Avast
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: Spotnet classic 1.9.0.5
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Ik krijg sinds een dag of 4, deze onderstaande melding.
Er is aan de laptop niets veranderd of toegevoegd
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: Zoeken op het internet, geen oplossing gevonden
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [code]<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="Knip=" Username="Knip" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/>
<Server Connections="18" SSL="0" Port="119" Password="Knip=" Username="Knip" Server="news.eweka.nl" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="Knip" Username="Knip" Server="post.eweka.nl" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/code]
In welke map mag ik die vinden en hoe heet dat bestand?
Dit is wat ik kan vinden.
C:\Program files\SABnzbd? (hier zie ik geen logfile in staan)
C:\Program Files(x86)\Spotnet?
C:\ProgramData\Spotnet?
Reset SABnzbd al geprobeerd:
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
Sluit Spotnet
Start Spotnet Classic Support Toolkit
Ga naar Bekijken/bewerken
Klik op Reset SABnzbd
Start Spotnet, klik daarna op het TABBLAD Downloads Het scherm Downloads starten... verschijnt (lees SABnzbd starten).
vuurvreter schreef:Maar ik heb spotnet even verwijderd, en ga hem opnieuw installeren, kijken of dit beter gaat.
SABnzbd geeft een foutmelding, die moet je oplossen!
Uit Spotnet Help
SABnzbd is de interne newsreader van Spotnet v1.9.x.x, een programma wat het mogelijk maakt om "spots" direct te downloaden. SABnzbd repareert de bestanden indien dit nodig is en pakt ze ook nog uit, het downloaden, repareren en uitpakken van bestanden gebeurt op de achtergrond.
De interne newsreader van Spotnet(SABnzbd) wordt alleen opgestart met deze instelling:
Spotnet -> Bewerken -> Downloadknop -> Downloaden
Om nou Spotnet in z'n geheel te verwijderen is niet de issue oplossen. SABnzbd en firewalls
zie voorbeeld Spotnet en firewalls (oude voorbeelden maar toch...)
Ook het opnieuw installeren van spotnet geeft geen verbetering.
Ik kreeg weer dezelfde foutmelding.
Ik had alles verwijderd inclusief de register bestanden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.