Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Downloads moet ik handmatig starten? Waarom
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 jun 2016, 15:08
- Reputation: 0
- Usenet: XLNED
- Internet: ZIGGO
Downloads moet ik handmatig starten? Waarom
De downloads starten niet automatisch. Ik moet dit handmatig starten door in het menu naar Provider te gaan en vervolgens op verbinden te klikken.
Als ik Spotnet opstart is er wel verbinding want nieuwe spots en opmerkingen worden wel automatisch binnen gehaald.
Ik heb vervolgens een totaal nieuwe installatie gedaan:
Dus SSD opnieuw geformatteerd en Windows 10 opnieuw geïnstalleerd
Vervolgens Spotnet opnieuw geïnstalleerd.
Maar het probleem blijft.
Wie weet hier de oplossing voor.
Alvast Bedankt!
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen / Standaard windows beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Niets
Geef een beschrijving van je probleem: Downloads starten niet. Ik moet handmatig verbinding maken door naar Provider te gaan en vervolgens op verbinden te klikken. Dan starten te downloads wel.
Het is vreemd want er is wel verbinding als ik op de refresh icoon klik.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Als ik Spotnet opstart is er wel verbinding want nieuwe spots en opmerkingen worden wel automatisch binnen gehaald.
Ik heb vervolgens een totaal nieuwe installatie gedaan:
Dus SSD opnieuw geformatteerd en Windows 10 opnieuw geïnstalleerd
Vervolgens Spotnet opnieuw geïnstalleerd.
Maar het probleem blijft.
Wie weet hier de oplossing voor.
Alvast Bedankt!
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen / Standaard windows beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Niets
Geef een beschrijving van je probleem: Downloads starten niet. Ik moet handmatig verbinding maken door naar Provider te gaan en vervolgens op verbinden te klikken. Dan starten te downloads wel.
Het is vreemd want er is wel verbinding als ik op de refresh icoon klik.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
- Topics answered: 6
- Reputation: 27
Re: Downloads moet ik handmatig starten? Waarom
Ik zou het niet weten.... maar je zou als workaround een externe sabnzbd kunnen proberen. Dat werkt super en geeft ook veel meer controle. Ik gebruik die ook altijd.
Zie ook het help-bestand in Spotnet Classic onder SABnzbd
Zie ook het help-bestand in Spotnet Classic onder SABnzbd
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: Downloads moet ik handmatig starten? Waarom
In dit zelfde help-bestand zoek ook even op:
Code: Selecteer alles
FixWin Utility
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)