Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
En je hebt (naar mijn mening) een net zo goede kwaliteit als andere payservers met een veel duurder tarief.
Eweka heb ik bijv. ook gehad, het enigste verschil is dat daar nog een aparte uploadserver bij zit, wat opzicht wel handig is, maar verder kan deze hier goed tegen concurreren.
Eweka heb ik bijv. ook gehad, het enigste verschil is dat daar nog een aparte uploadserver bij zit, wat opzicht wel handig is, maar verder kan deze hier goed tegen concurreren.
-
Hartelijk dank voor alle reacties, ik ben gerustgesteld... ik ga me aanmelden en is kijken hoe dit werkt.
Nogmaals bedankt allemaal.
Nogmaals bedankt allemaal.
-
Zo ook een acountje aangemaakt voor 410 dagen lightningusenet! werkt super en reete snel
-
Al een half jaar gebruik ik Lightnetusenet.
Heel tevreden
Heel tevreden
-
Hoe zet je de prioriteit van het downloaden met lightningUsenet in Spotnet lager? Als ik een download start, kan ik gelijk geen websites meer bezoeken.
-
Moet je een verbinding (lijntje) minder instellen.Conscience NL schreef:Hoe zet je de prioriteit van het downloaden met lightningUsenet in Spotnet lager? Als ik een download start, kan ik gelijk geen websites meer bezoeken.
-
Ehh... werkt nog steeds niet. Heb hem momenteel op 6 verbindingen staan.Benny schreef:Moet je een verbinding (lijntje) minder instellen.Conscience NL schreef:Hoe zet je de prioriteit van het downloaden met lightningUsenet in Spotnet lager? Als ik een download start, kan ik gelijk geen websites meer bezoeken.
-
Dat is de reden waarom ik met spotnet niet download. Ik download de nzb en laat dan Newsleecher starten. Ik heb dan wel tal van mogelijkheden. BV download snelheid op 50 of 75 % om toch nog goed te kunnen internetten. Als de download klaar is kan ik de computer uit laten zetten door Newsleecher, handig als je 's nachts wil downloaden enz. Wil je meer mogelijkheden neem gewoon een newsreader die die wel heeft.
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!
-
- Leeftijd: 40
Dat heeft sabNZBd, het downloadprogramma wat alle downloads verwerkt ook allemaal in zich. Zoek maar eens op het forum.
De reden waarom je pc zo traag wordt van het downloaden, dat is vreemd.
Tevens niet iets om in dit topic te behandelen, aangezien dit over de provider gaat, en niet over het downloadprogramma/functie.
De reden waarom je pc zo traag wordt van het downloaden, dat is vreemd.
Tevens niet iets om in dit topic te behandelen, aangezien dit over de provider gaat, en niet over het downloadprogramma/functie.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Nouja, vreemd. Heb het ook eigenlijk alleen als ik grote bestanden download (>1 GB).