Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door asenegawa »

Artikel 6 is voor deze specifieke usenet dienst niet van toepassing, je betaald voor een maand, kwartaal of jaar en that's it.
Ik zou zeggen probeer het gewoon een maandje uit ( 2,50) dan zie je vanzelf hoe alles gaat.
Daarna kun je altijd nog voor een kwartaal of voor een jaar tegelijk een abo afsluiten.

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Possum schreef:Je kunt LightningUsenet wel gebruiken maar dan kun je beter als je anoniem reacties wilt geven een blockaacount van bijv blocknews.net nemen
Ik heb Lightningusenet hier toch eens over gemaild, met de vraag of ze plannen hebben om uploaden ook te anonimiseren. Antwoord hierop is dat ze hier op dit moment mee bezig zijn, maar ze kunnen nog geen datum geven. Even afwachten dus, maar het komt er -gelukkig- wel. ;)

lhart

Bericht door lhart »

Ik wil ook overgaan van Eweka naar Lightningusenet, maar volgens sommige hier sluit je een contract af en andere zeggen weer van niet. In de algemene voorwaarden staat dat je een contract afsluit voor een jaar en voortijdig eventueel op moet zeggen. Maar eigenlijk wil ik nergens aan vast zitten.
Is er iemand die al langere tijd bij Lightningusenet zit en misschien eens een maand heeft overgeslagen zonder in de problemen te komen.
Misschien vinden jullie mij achterdochtig maar ik wil gewoon wat zekerheid.
Voordat ik bovenstaande vraag stelde had ik al een mail gestuurd naar Lightningusenet met ongeveer dezelfde vraag, omdat ik dacht dat ik toch geen antwoord zou krijgen stelde ik hem hier op het forum ook.
Maar vanmorgen kreeg ik netjes antwoord van Lightningusenet :
Beste,
Je zit nergens aan vast en betaalt gewoon elke keer pas wanneer jij het wilt!
Kind Regards,
Kees van Beelen
Support LightningUsenet

Dus is de onduidelijkheid over contracten in ieder geval weggenomen. :D
Inmiddels heb ik ook Lightningusenet voor een maand genomen, om het in ieder geval op me gemak uit te proberen, en ik moet zeggen het draait als een tierelier... :lol:

Diablo76

Bericht door Diablo76 »

asenegawa schreef:Diablo76, ik weet niet waar dit vandaan haalt, maar je verkoopt een raar verhaal. :lol: :roll:
Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om met een raar en niet kloppend verhaal een ander de schuld te geven in plaats van het probleem bij jezelf te zoeken.
Je er beter aan doen om je eigen instellingen -met behulp van de op dit forum daarop betrekking hebbende topics- nog eens rustig te controleren.

Hmm ok heb je gelijk in,dan kloppen mijn instellingen niet dan denk ik.Ik gebruik SABnzb en krijg steeds die error te zien.
En ik las ergens op een forum dat meer mensen dat hebben,maar zal mischien wat providers door elkaar hebben gehaald ofzo iets :oops:
Zal het nog is een keer gaan controleren dan :mrgreen:

gerstr

Bericht door gerstr »

sportief Diablo om deze reactie te schrijven. Laten we proberen om kwaliteit hoog te houden met zijn allen!

Doerak

Bericht door Doerak »

Hmmmmm.....
Zojuist 1 maandje LightningUsenet genomen (normaal Eweka).
Haal plus/minus 358000 spots binnen.
Echter van spot: *een spot*
wordt GEEN header opgehaald (bij Eweka ook niet).
Als ik naar spot: *een spot*
kijk dan staat ie in FTD op 17-02-2011 21:24 uur, in de headers van Spotnet met LightningUsenet op 21-02-2011 17:01 uur.
Worden de headers met LightningUsenet maar 1 keer per x dagen opgehaald?

Wie weet hier meer van?

Met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door Ep Woody op 28 feb 2011, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijzingen naar auteursrechtelijk materiaal is niet toegestaan.

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Dit punt is na vandaag niet meer van toepassing, aangezien FTD dan niet meer bestaat.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Doerak

Bericht door Doerak »

Dat FTD na vandaag niet meer van toepassing is, is mij duidelijk.
Maar hoe is het verschil van 4 dagen te verklaren?

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Dat komt doordat de spot toen pas is aangemaakt in spotnet.

De headers tussen de verschillende servers worden vrij snel bijgewerkt.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Fijn dat je nog even reageert Diablo, dat getuigd van karakter :!:
Ik hoop voor je dat je er (net zoals zovelen hier) mede met behulp van dit forum uit gaat komen.

Dat soort vage verhalen hoor je natuurlijk links en rechts wel wanneer je een probleem hebt en gaat rondvragen en deze verhalen worden al snel voor waar aangenomen.
Soms gaat het inderdaad op voor internetproviders, maar zeker niet voor usenetproviders.

Mijn raad, trap daar niet in Diablo, kijk goed op dit forum want de meeste oplossingen staan er al genoemd.
Kom je er echt niet uit, probeer dan een 1- 2je via de PB of zo met bijvoorbeeld Gerstr dan komt het (meestal) wel goed. ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer