Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

ellenwiu

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door ellenwiu »

asenegawa schreef:Artikel 6 is voor deze specifieke usenet dienst niet van toepassing, je betaald voor een maand, kwartaal of jaar en that's it.
Ik zou zeggen probeer het gewoon een maandje uit ( 2,50) dan zie je vanzelf hoe alles gaat.
Daarna kun je altijd nog voor een kwartaal of voor een jaar tegelijk een abo afsluiten.
Bedankt, nu nog een manier zoeken om te betalen.

jajest

Bericht door jajest »

vandaag, dinsdag, nog steeds trager dan normaal

ik ben pas aangesloten sedert zaterdag, toen was het supersnel

zouden ze slachtoffer zijn van hun eigen succes ?

corry489

Bericht door corry489 »

Ik heb de volgende twee regels onderaan in sever.xml toegevoegd (net boven </spotnet> en het werkt als een speer nu

<Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news.task.gda.pl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Probeer maar eens succes

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

corry489 schreef:Ik heb de volgende twee regels onderaan in sever.xml toegevoegd (net boven </spotnet> en het werkt als een speer nu

<Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news.task.gda.pl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Probeer maar eens succes

Werkt idd iets sneller met laden van de reacties maar veel scheelt het niet , haal wel ietsjes meer headers op dan met de standaard lightingusent instellingen.

Net nog even gewisseld van Lighting naar Eweka account , met Eweka 354.000 spots en met lighting zit ik al op 360.000 , lighting doet het dus nog steeds beter, de reacties laden idd wat trager nu maar daar werken we wel omheen.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Ik heb hier (buitenland) nog steeds geen last van het traag laden van reacties via Lightning.
Naar mijn mening kunnen diegenen die daar wel last van hebben beter even een mailtje sturen naar Lightning om dat aan te geven.
Dit hoort namelijk niet en omdat er zoveel zijn ligt het volgens mij niet aan Spotnet maar aan iets bij Lightning zelf.
Misschien moeten ze door de grote aanloop van de afgelopen dagen wat aan de prioriteiten veranderen. ;)
Des te eerder draait het voor jullie ook weer naar behoren.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

spotnet is bij mij (ik heb spotnet al langer) altijd snel geweest met lightningusenet.

Heb dus ff geduld, ik denk dat dit op den duur al wel sneller gaat, of ze kunnen de stroom nieuwe leden niet aan ;).

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Heb zelf Lightning al heel lang en nog nooit problemen mee gehad.
Spotnet heb ik nu een paar maanden en alleen af en toe wat kleine (instelling) problemen gehad.
Maar zeker niet in combinatie met Lightning en al helemaal niet met de snelheid.
Daarom begrijp ik nu ff niet waarom anderen wel snelheid problemen hebben.

Wanneer het een specifiek Nederlands probleem is met deze usenetprovider dan lijkt mailen me toch een goede oplossing.
Hier in België loopt Lightning met Spotnet als een zonnetje en lekker snel.
Ook heb ik even bij vrienden in Duitsland, Italie, Frankrijk en Spanje rondgevraagd, maar ook daar hebben ze tot nu toe geen enkel snelheid probleem.

sportfan27

asenegawa schreef:Heb zelf Lightning al heel lang en nog nooit problemen mee gehad.
Spotnet heb ik nu een paar maanden en alleen af en toe wat kleine (instelling) problemen gehad.
Maar zeker niet in combinatie met Lightning en al helemaal niet met de snelheid.
Daarom begrijp ik nu ff niet waarom anderen wel snelheid problemen hebben.

Wanneer het een specifiek Nederlands probleem is met deze usenetprovider dan lijkt mailen me toch een goede oplossing.
Hier in België loopt Lightning met Spotnet als een zonnetje en lekker snel.
Ook heb ik even bij vrienden in Duitsland, Italie, Frankrijk en Spanje rondgevraagd, maar ook daar hebben ze tot nu toe geen enkel snelheid probleem.
Loopt hier ook nog steeds goed hoor , het is een beetje mierenneuken wat sommige hier doen heb ik het idee, de reacties laden nog steeds snel genoeg, iig een stuk sneller als bij Eweka. ;)

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

sportfan27 schreef: Loopt hier ook nog steeds goed hoor , het is een beetje mierenneuken wat sommige hier doen heb ik het idee, de reacties laden nog steeds snel genoeg, iig een stuk sneller als bij Eweka. ;)
Het gaat nu inmiddels ook een stuk beter dan gisteravond (nog steeds af en toe haperend, maar wel een stuk beter); dat iets NU weer goed (of beter) werkt, wil niet zeggen dat men gisteravond aan het mierenneuken was, op het moment dat het écht niet goed werkte, significant verschil...

sportfan27

xZx schreef:
sportfan27 schreef: Loopt hier ook nog steeds goed hoor , het is een beetje mierenneuken wat sommige hier doen heb ik het idee, de reacties laden nog steeds snel genoeg, iig een stuk sneller als bij Eweka. ;)
Het gaat nu inmiddels ook een stuk beter dan gisteravond (nog steeds af en toe haperend, maar wel een stuk beter); dat iets NU weer goed (of beter) werkt, wil niet zeggen dat men gisteravond aan het mierenneuken was, op het moment dat het écht niet goed werkte, significant verschil...
Vergeet niet dat de reacties niet op een centrale server staan zoals bij FTD het geval was, de reacties moeten bij Spotnet van Usenet ingeladen worden wat soms wat langer duurt dan anders.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer