Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Topic about download Spotnet removal tool
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: upc
- Internet: upc
Re: Topic about download Spotnet removal tool
wat een moeilijke site. alleen maar topics en geen venster waar ik Spotnet removal tool kan downloaden
Prutsers
Prutsers
-
- Internet: ziggo
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
http://prntscr.com/512a5icommtels schreef:wat een moeilijke site. alleen maar topics en geen venster waar ik Spotnet removal tool kan downloaden
Prutsers
Hoe groot wil je de knop hebben?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Usenet: usenext
- Internet: kpn
-
- Usenet: alt.binz
- Internet: upc
-
- Usenet: newsconnection
- Internet: kpn
-
- Usenet: zeelandnet
- Internet: zeelandnet
Ik voelde me wel héél erg blond, want ook ik kon de downloadknop nergens vinden.
Oh dear, oh dear.............. maar de aanhouder wint! Dankjewel!!!
En het lijkt hier ook weer te werken, want hij is nu de spots aan het binnen halen met highwinds/zeelandnet.
Maar nog een, misschien domme vraag, moet je nog iets aan- of uitvinken, om te voorkomen dat hij weer automatisch update naar de 2versie?
Oh dear, oh dear.............. maar de aanhouder wint! Dankjewel!!!
En het lijkt hier ook weer te werken, want hij is nu de spots aan het binnen halen met highwinds/zeelandnet.
Maar nog een, misschien domme vraag, moet je nog iets aan- of uitvinken, om te voorkomen dat hij weer automatisch update naar de 2versie?
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
-
- Usenet: zeelandnet
- Internet: zeelandnet
Ik had dus een update van Spotnet gekregen, die niet werkte. Althans ik kreeg geen nieuwe spots binnen.
Het kan ook gekomen zijn, omdat ik een probleem had met een harde schijf, die vervangen is en iemand anders had er mijn programma's weer opgezet.
Maar i.i.g. ik had dus versie 2.0.0.172, waarbij ik geen nieuwe spots mocht ontvangen via Highwinds/Zeelandnet.
Toen gaan zoeken hier op het forum en ik zag dat meerdere mensen dat hadden.
Dus toen ik eindelijk die downloadknop van de removal tool had gevonden, heb ik dus de versie 2.0.0.172 verwijderd daarmee.
Daarna heb ik de spotnet 1.8.5.7 via dit forum gedownload en die heeft inmiddels de spots weer binnen gehaald en het downloaden lukt ook weer.
Het kan ook gekomen zijn, omdat ik een probleem had met een harde schijf, die vervangen is en iemand anders had er mijn programma's weer opgezet.
Maar i.i.g. ik had dus versie 2.0.0.172, waarbij ik geen nieuwe spots mocht ontvangen via Highwinds/Zeelandnet.
Toen gaan zoeken hier op het forum en ik zag dat meerdere mensen dat hadden.
Dus toen ik eindelijk die downloadknop van de removal tool had gevonden, heb ik dus de versie 2.0.0.172 verwijderd daarmee.
Daarna heb ik de spotnet 1.8.5.7 via dit forum gedownload en die heeft inmiddels de spots weer binnen gehaald en het downloaden lukt ook weer.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Spotnet 1.8.5.7 update alleen naar een hogere versie van 1.8.5.x
En dan vraagt hij erom of je de update wilt downloaden en installeren.
En, hoewel dat af te raden is, kun je het updaten ook uitzetten bij instellingen (zie ook help/help).
En dan vraagt hij erom of je de update wilt downloaden en installeren.
En, hoewel dat af te raden is, kun je het updaten ook uitzetten bij instellingen (zie ook help/help).