Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunny
Re: Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?
Heb onlangs mijn Sunny usenet abonnement verlengt maar ik krijg geen nieuwe spots binnen, de laatste zijn van 348 dagen geleden. Wat doe ik hieraan?
-
Verwijder de bestanden news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc in de map C:\ProgramData\Spotnet.witte1980 schreef:Heb onlangs mijn Sunny usenet abonnement verlengt maar ik krijg geen nieuwe spots binnen, de laatste zijn van 348 dagen geleden. Wat doe ik hieraan?
Start vervolgens spotnet en wacht tot het updaten van de nieuwe database gereed is.
-
- Usenet: snelnl
- Internet: ziggo
Momenteel, geheel nieuwe windows er op, spotnet opnieuw geinstalleerd. Probleem is er nog altijd.
Doe ik de database updaten om 10u deze ochtend worden er posts opgehaald tot 22u15 van gisteren. Zojuist weer datalist geupdate en nu pakt die wel tot het correcte tijdstip. echter zit er dan wel een gap van 22u15 tot 11u04. Kan toch niet zo zijn dat er tijdens die tijd geen series zijn gesot/geplaatst?
Doe ik de database updaten om 10u deze ochtend worden er posts opgehaald tot 22u15 van gisteren. Zojuist weer datalist geupdate en nu pakt die wel tot het correcte tijdstip. echter zit er dan wel een gap van 22u15 tot 11u04. Kan toch niet zo zijn dat er tijdens die tijd geen series zijn gesot/geplaatst?