Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: :D
- Internet: :D
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Hmm las het meer hier, maar ik heb geen probleem met Spotlite, ik werk nog onder XP
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
SSL ondersteuning werkt bij niet op Spotlite met Lightningusenet, maar verder werkt hij goed zonder SSL .
-
Ik wil ook overgaan van Eweka naar Lightningusenet, maar volgens sommige hier sluit je een contract af en andere zeggen weer van niet. In de algemene voorwaarden staat dat je een contract afsluit voor een jaar en voortijdig eventueel op moet zeggen. Maar eigenlijk wil ik nergens aan vast zitten.
Is er iemand die al langere tijd bij Lightningusenet zit en misschien eens een maand heeft overgeslagen zonder in de problemen te komen.
Misschien vinden jullie mij achterdochtig maar ik wil gewoon wat zekerheid.
Bedankt voor de eventuele reactie.
Is er iemand die al langere tijd bij Lightningusenet zit en misschien eens een maand heeft overgeslagen zonder in de problemen te komen.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Maak je maar geen zorgen .
Wil je de payserver een maand uitproberen? Dan kun je gewoon via bijv. een ideal venster de €2.50 overmaken. Na ongeveer 3.5 week krijg je bericht dat je Spotnet account afloopt, en dat je moet inloggen op hun site om te verlengen en weer €2.50 te betalen (of €7.50 wanneer je drie maanden wilt ).
Wil je de payserver een maand uitproberen? Dan kun je gewoon via bijv. een ideal venster de €2.50 overmaken. Na ongeveer 3.5 week krijg je bericht dat je Spotnet account afloopt, en dat je moet inloggen op hun site om te verlengen en weer €2.50 te betalen (of €7.50 wanneer je drie maanden wilt ).
-
Ik gebruik lightningusenet nu ongeveer een maand of 8, het werkt gewoon hetzelfdelhart schreef:Ik wil ook overgaan van Eweka naar Lightningusenet, maar volgens sommige hier sluit je een contract af en andere zeggen weer van niet. In de algemene voorwaarden staat dat je een contract afsluit voor een jaar en voortijdig eventueel op moet zeggen. Maar eigenlijk wil ik nergens aan vast zitten.
als eweka. Je kan dus gewoon een maand overslaan als je dat wilt (zelf dus ook al een paar keer gedaan)
Je zit niet vast aan één of ander jaarcontract.
kijk maar eens bij de aanmeldpagina, je hoeft immers alleen maar een naam en een werkend email adres te
hebben. Dingen zoals persoonlijke gegevens, adres en bankrekeningnummer worden niet gevraagd.
Dus aanmelden gaat dan ook "zo goed als" anoniem.
-
- Leeftijd: 60
Je zit niet vast aan een jaar contract je betaalt per maand en je krijgt bericht dat het afloopt en je kan verlengen.
Ik gebruik het nu naast eweka al 3 maand en het bevalt goed.
Je kan betalen via ideal nergens staat je rekening.
Net al hier boven het zelfde verhaal.
gr jean
Ik gebruik het nu naast eweka al 3 maand en het bevalt goed.
Je kan betalen via ideal nergens staat je rekening.
Net al hier boven het zelfde verhaal.
gr jean
-
Werkt perfect,ik gebruik het ook,en super goedkoop vergeleken met andere providers
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Gebruik dit al heel lang ( lightning was er eerst ook nog een andere naam).
Heb in deze tijd pas 1 keertje 2 maanden overgeslagen en nooit problemen mee gehad.
Waar jullie over te lijken vallen is de tekst die er ergens staat dat je er voor een jaar aan vast zit.
Dit is niet zo en dat gaat niet over de diensten van Lightning usenet maar over bepaalde andere diensten.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Voor 2,50 weet je het.
Dat heb ik lang geleden ook in het begin gedaan en heb er tot nu toe geen spijt van gehad.
Heb in deze tijd pas 1 keertje 2 maanden overgeslagen en nooit problemen mee gehad.
Waar jullie over te lijken vallen is de tekst die er ergens staat dat je er voor een jaar aan vast zit.
Dit is niet zo en dat gaat niet over de diensten van Lightning usenet maar over bepaalde andere diensten.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Voor 2,50 weet je het.
Dat heb ik lang geleden ook in het begin gedaan en heb er tot nu toe geen spijt van gehad.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ja, ik heb ook heel lang Lightningusenet, en vertrouw me, je zit niet vast aan een jarencontract.
Je betaald gewoon voor een maand/drie maanden vooruit (2.50 of 7.50) en wanneer je bijna aan het einde van de genoemde periodes zit, krijg je een mailtje waarin staat dat je je account kunt verlengen, door in te loggen op de lightningusenet-site. Geen gedonder met sneaky abbo's.
Je betaald gewoon voor een maand/drie maanden vooruit (2.50 of 7.50) en wanneer je bijna aan het einde van de genoemde periodes zit, krijg je een mailtje waarin staat dat je je account kunt verlengen, door in te loggen op de lightningusenet-site. Geen gedonder met sneaky abbo's.
-
Ik heb sinds gisteren ook een LightningUsenet abbo. Voorheen had ik Hitnews en betaalde darr voor een half jaar 35 euro.
Voor 30 euro heb ik bij Lightning 410 dagen gekregen. (d.i. tot april 2012). En 350000+ headers. Wat maakt het voordat geld uit dat je eens een maandje niet download. Van die 30 euro kun niet eens een avondje gaan stappen. 2 keer geen bloemen voor de vrouw/vriendin, 2 dvd's downloaden ipv kopen enz en je hebt je investering terug. MAW ook al download je een tijdje niet je verliest bijna geen geld. Ik vind Lightning "spot"goedkoop tov van mijn vorige payserver( en andere).
Voor 30 euro heb ik bij Lightning 410 dagen gekregen. (d.i. tot april 2012). En 350000+ headers. Wat maakt het voordat geld uit dat je eens een maandje niet download. Van die 30 euro kun niet eens een avondje gaan stappen. 2 keer geen bloemen voor de vrouw/vriendin, 2 dvd's downloaden ipv kopen enz en je hebt je investering terug. MAW ook al download je een tijdje niet je verliest bijna geen geld. Ik vind Lightning "spot"goedkoop tov van mijn vorige payserver( en andere).
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!