Vreemd, hier geen last van (nog nooit gehad ook) Ik down met 8 lines met max snelheid van mijn internet abbo maar ik kan altijd nog gewoon internetten, de download snelheid word dan automatisch wat geknepen om bandbreedte vrij te maken voor surfen oid, volgens mij word dit gewoon door windows gedaan (win 7 64)Conscience NL schreef:Hoe zet je de prioriteit van het downloaden met lightningUsenet in Spotnet lager? Als ik een download start, kan ik gelijk geen websites meer bezoeken.
Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
-
Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Toch maar weer naar me ouder provider gegaan en alles werkt weer ok
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
-
Wat een onzin, je zal zelf wel teveel lijntjes open hebben gehad.Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Hier werkt lightningusenet perfect. Haal de max van mijn verbinding, spots zijn volledig, reacties laden snel en dat voor 2,50 per maand
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ja, dat mogen ze niet verkopen. Heb ik nooit last van gehad .
-
-
Hahahaha, wat een onzin, helemaal geen last van, draait als een trein hier.Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Diablo76, ik weet niet waar dit vandaan haalt, maar je verkoopt een raar verhaal.
Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om met een raar en niet kloppend verhaal een ander de schuld te geven in plaats van het probleem bij jezelf te zoeken.
Je er beter aan doen om je eigen instellingen -met behulp van de op dit forum daarop betrekking hebbende topics- nog eens rustig te controleren.
Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om met een raar en niet kloppend verhaal een ander de schuld te geven in plaats van het probleem bij jezelf te zoeken.
Je er beter aan doen om je eigen instellingen -met behulp van de op dit forum daarop betrekking hebbende topics- nog eens rustig te controleren.
-
erased
Laatst gewijzigd door FourthRock op 28 mar 2011, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Wanneer je even de moeite neemt om de reacties van gisteren in ditzelfde topic door te lezen dan heb je het antwoord al.
De vertaling van: unless otherwise agreed in the case of USENET Services = Tenzij anders overeengekomen zoals het geval is bij Usenetdiensten.
De vertaling van: unless otherwise agreed in the case of USENET Services = Tenzij anders overeengekomen zoals het geval is bij Usenetdiensten.
-
Dus artikel 6 is dan ook niet toepassing?asenegawa schreef:Wanneer je even de moeite neemt om de reacties van gisteren in ditzelfde topic door te lezen dan heb je het antwoord al.
Als je 10€ betaalt krijg je 4 maanden, betaal je daarna niet meer dan is het gedaan zonder verdere gevolgen?