Pagina 13 van 66
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 26 feb 2011, 23:31
door sportfan27
Conscience NL schreef:Hoe zet je de prioriteit van het downloaden met lightningUsenet in Spotnet lager? Als ik een download start, kan ik gelijk geen websites meer bezoeken.
Vreemd, hier geen last van (nog nooit gehad ook) Ik down met 8 lines met max snelheid van mijn internet abbo maar ik kan altijd nog gewoon internetten, de download snelheid word dan automatisch wat geknepen om bandbreedte vrij te maken voor surfen oid, volgens mij word dit gewoon door windows gedaan (win 7 64)
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 15:19
door Diablo76
Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Toch maar weer naar me ouder provider gegaan en alles werkt weer ok
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 15:54
door spidow
Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Toch maar weer naar me ouder provider gegaan en alles werkt weer ok
Wat een onzin, je zal zelf wel teveel lijntjes open hebben gehad.
Hier werkt lightningusenet perfect. Haal de max van mijn verbinding, spots zijn volledig, reacties laden snel en dat voor 2,50 per maand
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 15:55
door KoffieBo0N
Ja, dat mogen ze niet verkopen. Heb ik nooit last van gehad
.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 16:13
door noki
Hier idem, gewoon altijd maximum snelheid!
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 16:47
door sportfan27
Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Toch maar weer naar me ouder provider gegaan en alles werkt weer ok
Hahahaha, wat een onzin, helemaal geen last van, draait als een trein hier.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 18:44
door asenegawa
Diablo76, ik weet niet waar dit vandaan haalt, maar je verkoopt een raar verhaal.
Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om met een raar en niet kloppend verhaal een ander de schuld te geven in plaats van het probleem bij jezelf te zoeken.
Je er beter aan doen om je eigen instellingen -met behulp van de op dit forum daarop betrekking hebbende topics- nog eens rustig te controleren.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 19:35
door FourthRock
erased
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2011, 20:21
door asenegawa
Wanneer je even de moeite neemt om de reacties van gisteren in ditzelfde topic door te lezen dan heb je het antwoord al.
De vertaling van: unless otherwise agreed in the case of USENET Services = Tenzij anders overeengekomen
zoals het geval is bij Usenetdiensten.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 28 feb 2011, 03:06
door ellenwiu
asenegawa schreef:Wanneer je even de moeite neemt om de reacties van gisteren in ditzelfde topic door te lezen dan heb je het antwoord al.
De vertaling van: unless otherwise agreed in the case of USENET Services = Tenzij anders overeengekomen
zoals het geval is bij Usenetdiensten.
Dus artikel 6 is dan ook niet toepassing?
Als je 10€ betaalt krijg je 4 maanden, betaal je daarna niet meer dan is het gedaan zonder verdere gevolgen?