vergeet het bestand ook niet als alleen lezen te markerenooste201 schreef:Als ik onderstaand ga vervangen voor het bestaande dan blijft hij het niet vasthouden. Tijdens het vervangen vraagt hij of ik de oude server wil vervangen, ik zeg dan ja. Maar hij houd hem niet vast want even later zie ik die oude weer staan. Hoe kan dat en/of wat doe ik fout? Ik doe alles via kladblok.
Groet,
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Kpn
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- It’s my birthday
- Leeftijd: 30
Re: Ervaringen & Discussie: Kpn
-
Probbeer bij de servers een news.kpn.nl in te vullen. Dit werkte bij mij wel!
Suc6
Suc6
-
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem maar dan met HETNET wat tegenwoordig onder KPN valt. Ik kan ook geen verbinding krijgen en krijg elke keer dezelfde boodschap"kan geen verbinding maken met de server:er is een time-out opgetreden.
Ook ik heb alles hierboven geprobeerd met het zelfde resultaat. Heb ook de helpdesk van HETNET gebeld en het adres
nova.planet.nl is het goede adres.
Is er iemand die via HETNET of KPN inlogd waarbij het werkt en wat hij of zij voor adres heeft ingevult.
Gr. Dju
Ik heb het zelfde probleem maar dan met HETNET wat tegenwoordig onder KPN valt. Ik kan ook geen verbinding krijgen en krijg elke keer dezelfde boodschap"kan geen verbinding maken met de server:er is een time-out opgetreden.
Ook ik heb alles hierboven geprobeerd met het zelfde resultaat. Heb ook de helpdesk van HETNET gebeld en het adres
nova.planet.nl is het goede adres.
Is er iemand die via HETNET of KPN inlogd waarbij het werkt en wat hij of zij voor adres heeft ingevult.
Gr. Dju
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- It’s my birthday
- Leeftijd: 30
ik krijg ook af en toe een timeout, maar als je het dan een paar keer opnieuw probeert zou het wel moeten werken.
-
hoi,
het werkt. het lag aan avast virusscanner.
bedankt voor de hulp
het werkt. het lag aan avast virusscanner.
bedankt voor de hulp
-
Ook ik heb het zelfde probleem .
Ook ik zit bij kpn en dan krijg ik een time out .
Maar nu ondekte ik iets ,waarvan ik denk mag dit wel.
Ik zal het uitleggen,we konden via kpn niet inloggen maar ik had ooit een verbinding via freeler maar dit is al jaren terug gestopt en wat schets nu de verbazing dat ik via deze provider nog steeds gebruik van de server van freeler kan maken.
Wat denken jullie hiervan.
rene
Ook ik zit bij kpn en dan krijg ik een time out .
Maar nu ondekte ik iets ,waarvan ik denk mag dit wel.
Ik zal het uitleggen,we konden via kpn niet inloggen maar ik had ooit een verbinding via freeler maar dit is al jaren terug gestopt en wat schets nu de verbazing dat ik via deze provider nog steeds gebruik van de server van freeler kan maken.
Wat denken jullie hiervan.
rene
-
Ik heb Spotnet eindelijk aan de praat met de aangepaste server instellingen zoals hier aangegeven en de aanpassing in Avast, bedankt hiervoor.
Nu krijg ik nog de melding bij het aanklikken van een spot:
"het object verwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld"
Wie kan mij helpen dit hopelijk laatste struikelblok te overwinnen?
Alvast bedankt!
Nu krijg ik nog de melding bij het aanklikken van een spot:
"het object verwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld"
Wie kan mij helpen dit hopelijk laatste struikelblok te overwinnen?
Alvast bedankt!
-
hallo:
zit je nu bij kpn maar had je eerst hetnet vul dan het volgende in binaries.news.hetnet.nl
bij mij werkt dit perfect
gr. ad
zit je nu bij kpn maar had je eerst hetnet vul dan het volgende in binaries.news.hetnet.nl
bij mij werkt dit perfect
gr. ad
-
spotnet reageert niet urgunt
- Windows versie 7:
Usenet Provider: kpn planet
Wanneer ontstond het probleem? bij installatie 1 maart
Spotnet versie: laatste
Waar download je mee: internet
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem?
spotnet reageert niet. Het downloade duurt 1 minuut en daarna stop de download ermee en geeft hij aan dat het is mislukt. ik krijg tevens een time-out van de server. Bij het aanzetten van de computer kan ik alle gegevens ophalen zonder vermeldingen. aantal spots is ongeveer 126.000. ik krijg ze allemaal in beeld maar zodra ik op downloade druk reageert spotnet niet meer.
Elke keer komt in mijn balk te staan dat spotnet niet reageert!
Graag hulp hierbij
Re: spotnet reageert niet urgunt
Bianca,
Je settings.xml, filters.xml en servers.xml zijn in de volgende mappen (verborgen mappen en bestanden zichtbaar maken) te vinden: Win7/Vista: C:\programdata\spotnet\
zou je hier ajb de inhoud van je server.xml willen posten (zonder wachtwoord)? kijken we even met je mee
Je settings.xml, filters.xml en servers.xml zijn in de volgende mappen (verborgen mappen en bestanden zichtbaar maken) te vinden: Win7/Vista: C:\programdata\spotnet\
zou je hier ajb de inhoud van je server.xml willen posten (zonder wachtwoord)? kijken we even met je mee