Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Ziggo
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 40
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Je moet in ieder geval ook je @ziggo.nl @home.nl etc toevoegen aan je inlognaam. Maar wat het handigst is, verwijder servers.xml en vul je gegevens in in Spotnet. Dan wordt je wachtwoord ook encrypted opgeslagen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik knutsel nog effe door en gaat het niet meld ik me wel weerEp Woody schreef:Je moet in ieder geval ook je @ziggo.nl @home.nl etc toevoegen aan je inlognaam. Maar wat het handigst is, verwijder servers.xml en vul je gegevens in in Spotnet. Dan wordt je wachtwoord ook encrypted opgeslagen.
-
Downloaden met ziggo kan dat dan?
Ik gebruik download2day das pas een goeie server en die KNIJPT hem ook niet zoals ZIGGO WEL doet.
Betalen voor 120Mb en maar een tiende krijgen als je massol heb.
Wat dat betreft is ziggo zwaar onder de maat, tis dat ik niet kan overstappen.
Ik gebruik download2day das pas een goeie server en die KNIJPT hem ook niet zoals ZIGGO WEL doet.
Betalen voor 120Mb en maar een tiende krijgen als je massol heb.
Wat dat betreft is ziggo zwaar onder de maat, tis dat ik niet kan overstappen.
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
</Spotnet>
Hallo ,ben nu een aantal dagen bezig maar nee het lukt me niet om het alleen op te lossen vandaar mijn bericht
hopelijk heeft iemand anders de oplossing voor mij????
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="*****" Password="*****
</Spotnet>
Hallo ,ben nu een aantal dagen bezig maar nee het lukt me niet om het alleen op te lossen vandaar mijn bericht
hopelijk heeft iemand anders de oplossing voor mij????
Laatst gewijzigd door Ep Woody op 28 feb 2011, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Inlognaam/wachtwoord verwijderd vanwege privacy.
Reden: Inlognaam/wachtwoord verwijderd vanwege privacy.
-
Als je als server "news.ziggo.nl" gebruikt moet je als Username : je email adres "******** @ziggo.nl" gebruiken en voor het Wachtwoord : het wachtwoord dat je hier voor gebruikt
Dus hetzelfde email adres en wachtwoord dat je voor je webmail gebruikt.
-
- Leeftijd: 40
Ik heb je inlognaam/wachtwoord even uit je bericht gehaald. Lijkt me niet zo handig om dat zo open op het forum te plaatsen.
Tevens moet je de enter, die na je wachtwoord staat even weghalen. Dit accepteert Spotnet niet.
Tevens moet je de enter, die na je wachtwoord staat even weghalen. Dit accepteert Spotnet niet.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Heb tot nu toe zo,n beetje alles geprobeert, dit veranderd ,dat veranderd, nou schiet mij maar lek hij doet het niet,m@rolo schreef:Als je als server "news.ziggo.nl" gebruikt moet je als Username : je email adres "******** @ziggo.nl" gebruiken en voor het Wachtwoord : het wachtwoord dat je hier voor gebruikt
mail adres zus, mail adres zo,wachtwoord idem, nou hier werkt het Niet jammer
-
Dit was mijn instelling en dat werkte perfect zie eigenlijk geen verschil met die van jou.Moonlight schreef:Heb tot nu toe zo,n beetje alles geprobeert, dit veranderd ,dat veranderd, nou schiet mij maar lek hij doet het niet,m@rolo schreef:Als je als server "news.ziggo.nl" gebruikt moet je als Username : je email adres "******** @ziggo.nl" gebruiken en voor het Wachtwoord : het wachtwoord dat je hier voor gebruikt
mail adres zus, mail adres zo,wachtwoord idem, nou hier werkt het Niet jammer
Provider : Ziggo
Gebruikersnaam : hoofd email adres
Wachtwoord : van hoofd email adres
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx@ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx@ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx @ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Je moet niet je gebruikersnaam/wachtwoord gebruiken waar mee je inlogt op mijnziggo waar je bv. Je factuuroverzicht en mijn producten kunt bekijken. Had op een forum gelezen dat men deze gebruikte en dat werkt niet.
-
@Moonlight, Als je een email-adres van ziggo hebt wat eindigt op home.nl, dan moet je dus je newsserver ook als zodanig instellen. Dus news.home.nl
-
Beste allemaal,
Ik wil mij graag aanmelden op spotnet met mijn ziggo(quicknet)provider.
Moet inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij ziggo, maar geeft steeds aan dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt. Maar deze zijn hetzelfde als dat je inlogt bij ziggo.nl geen probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik met dit probleem op spotnet te kunnen komen?
Alvast bedankt,
R. Bakker
Ik wil mij graag aanmelden op spotnet met mijn ziggo(quicknet)provider.
Moet inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij ziggo, maar geeft steeds aan dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt. Maar deze zijn hetzelfde als dat je inlogt bij ziggo.nl geen probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik met dit probleem op spotnet te kunnen komen?
Alvast bedankt,
R. Bakker