Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ik weet niet of het mogelijk is maar kan er ook gemodereerd worden op Spotnet of Spotlite zelf Er komen nu al spams met teksten dat men FTD mist. Niets mis mee maar men vervuilt op deze manier
Grt
Peernij
Helaas hebben wij geen enkele controle over Spotnet of Spotlite zelf , daar wij geen contact met de makers hebben in welke vorm dan ook.
Hetgeen dat word weergegeven gaat rechtstreeks over de text servers en ook daar hebben wij geen zeggenschap over ...
Ik hoop dan maar dat het geen potje wordt op spotnet , als ik zag hoe vaak de moderators van FTD moesten ingrijpen.
Maar ja laten we maar met goede moed een nieuw tijdperk ingaan, ben al blij dat er nog wat is om te gebruiken.
Gupje75 is van de functie Spotlite moderator naar de functie SpotWeb Moderator Leider doorgeschoven.
En 4 nieuwe Moderators zijn door Gupje75 aangenomen als SpotWeb moderator onder leiding van Gupje75.
Ziet er goed uit heren,
Bedankt voor al jullie moeite en geduld om al die mensen zoals ik te helpen. IK zie vele volgelingen hier van ftd top!!!
Gr een huismoeder /poohhoo
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.