Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Komen momenteel maar zeer mondjesmaat nieuwe headers binnen. Zou er een probleem bij Sunny zijn ? Meer mensen dit probleem >
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 aug 2014, 12:39
- Reputation: 0
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: windows 8
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
heb het zelfde probleem haalt ook geen post binnen wat kan het probleem zijn
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Is al vaker gebeurd bij Sunny. Is dan iets mis met hun servers. Zal ze even mailen om alles te controleren.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 mar 2011, 14:34
- Reputation: 0
- Usenet: lightninguse
- Internet: fulladsl
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Normaal gesproken ook zeer weinig problemen met sunnyusenet, maar de laatste tijd mis ik toch wel enkele headers.
Zodra ik op een andere website kijk, nzbserver. Dan zie ik dat daar de headers wel zijn binnengekomen maar via spotnet niet te zien. Omdat ik wel wilde weten over hoe of wat, heb ik Sunny een mailtje gestuurd en krijg helaas een standaard antwoord dat er geen meldingen zijn van missende headers.
Ook stellen ze dat er natuurlijk wel eens een header/artikel kan ontbreken wegens auteursrechthebbende of technische problemen.
Naar mijns inziens een makkelijk antwoord, aangezien de meeste spots/headers van diezelfde poster wel gewoon op hun servers staan.
Ik ben er zeker over aan het nadenken om weer eens over te stappen naar een andere news-provider.....
Als tip kan ik alleen maar zeggen dat je melding moet maken over missende headers, je betaalt immers voor een service die niet compleet is. En hoe meer klachten/meldingen zij binnenkrijgen, des te eerder er wat met die meldingen gedaan wordt.
Zodra ik op een andere website kijk, nzbserver. Dan zie ik dat daar de headers wel zijn binnengekomen maar via spotnet niet te zien. Omdat ik wel wilde weten over hoe of wat, heb ik Sunny een mailtje gestuurd en krijg helaas een standaard antwoord dat er geen meldingen zijn van missende headers.
Ook stellen ze dat er natuurlijk wel eens een header/artikel kan ontbreken wegens auteursrechthebbende of technische problemen.
Naar mijns inziens een makkelijk antwoord, aangezien de meeste spots/headers van diezelfde poster wel gewoon op hun servers staan.
Ik ben er zeker over aan het nadenken om weer eens over te stappen naar een andere news-provider.....
Als tip kan ik alleen maar zeggen dat je melding moet maken over missende headers, je betaalt immers voor een service die niet compleet is. En hoe meer klachten/meldingen zij binnenkrijgen, des te eerder er wat met die meldingen gedaan wordt.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1859
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 19
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Heb je dit hele topic gelezen ? Blijkbaar heeft Sunny het probleem wat ik 3/4 jaar geleden al bij hun aankaartte nog steeds niet onder controle. De helpdesk, moet ik zeggen, heeft wel hun best gedaan, maar opgelost ?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 27 aug 2013, 18:04
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: mobile
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Ik had automatisch verlengen bij sunnyusenet maar om een of andere reden is dat gestopt. ook ideal betalingen zijn niet mogelijk. De website ziet er ook anders uit dan normaal. Ik weet niet wat er mis is maar ik vrees het ergste.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
- Topics answered: 5
- Reputation: 26
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Contact opnemen met de klantenservice https://www.sunnyusenet.com/nl/support
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml