Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Hitnews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Het moet deze maand wel verbeteren bij Hitnews want anders stap ik ook over.
Ze zijn ook al meer dan 2 maanden "druk bezig" om het downloaden van bestanden ouder dan 120 dagen op snelheid te krijgen. Zonder resultaat.
Nu gaan ze weer "druk bezig" om de headers in orde te kijgen.
Praatjes vullen geen gaatjes.....
Ze zijn ook al meer dan 2 maanden "druk bezig" om het downloaden van bestanden ouder dan 120 dagen op snelheid te krijgen. Zonder resultaat.
Nu gaan ze weer "druk bezig" om de headers in orde te kijgen.
Praatjes vullen geen gaatjes.....
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
Ik ben hun uitleg ook kotsbeu...
Volgens mijn bevindingen gebeurd daar niets en blijft alles bij het oude........
Volgens mijn bevindingen gebeurd daar niets en blijft alles bij het oude........
-
Ik stap deze maand al over hoor positieve berighten over lightningusenet..
-
hallo,
Na 14:37 vanmiddag krijg ik geen nieuwe spots meer binnen.
Hebben meer mensen hier last van?
-
-
het moederbord van mn lap is vervangen en de datum stond weer op begin 2010 na het instellen vd juiste datum werkt alles weer gelukkig,,,,pppfffffpietertjestorms schreef:hallo,
-
Ik krijg weinig spots binnen.Mora schreef:Ik kan hier ook nog steeds geen reacties binnen krijgen. Het aantal spots is al wel weer goed zit nu over de 350.000
Welke instellingen moet ik doen om spots over de 350.000 te krijgen?
-
Ik snap het ook niet. Gisteravond heb ik zowel spotnet als spotlite gebruikt (beide nieuwe installatie). Beide haalden iets meer dan 6300 spots binnen. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat degene die 350000 spots binnenhalen via hitnews toch ooit begonnen zijn met een andere provider om de headers binnen te halen.Robin01 schreef:Ik krijg weinig spots binnen.Mora schreef:Ik kan hier ook nog steeds geen reacties binnen krijgen. Het aantal spots is al wel weer goed zit nu over de 350.000
Welke instellingen moet ik doen om spots over de 350.000 te krijgen?
Ik ben erg benieuwd dat als degene met 350d spots een verse installatie van spotnet doet (en ook de data weghaalt - eerst een backup ervan maakt natuurlijk, zonde als je al die spots kwijt bent) nog steeds 350d spots binnen haalt. Ik kan het me bijna niet voorstellen.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: UPC
Het is mij ook een raadsel.
Mijn Spot-net vermeldt weliswaar 19k+ spots aan, ook al is dit veel meer dan de aantallen van de enkele duizenden die hier de ronde doen, dit is nog altijd véél minder als het aantal van 350k.
En, ik weet niet of dit ook hier thuishoort, het laden van de reacties, welke voor mij toch wel essentieel zijn om een post vooraf te kunnen beoordelen, schiet echt gewoon niet op. Er gebeurt heel erg weinig tot niets.
Mijn Spot-net vermeldt weliswaar 19k+ spots aan, ook al is dit veel meer dan de aantallen van de enkele duizenden die hier de ronde doen, dit is nog altijd véél minder als het aantal van 350k.
En, ik weet niet of dit ook hier thuishoort, het laden van de reacties, welke voor mij toch wel essentieel zijn om een post vooraf te kunnen beoordelen, schiet echt gewoon niet op. Er gebeurt heel erg weinig tot niets.
-
Ik heb nu 363.691 spots staan.
Ergens op FTD es een dbase gedownload voor Spot Net.
Ergens op FTD es een dbase gedownload voor Spot Net.