Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 27 dec 2012, 14:44
- Reputation: 0
- Usenet: sunny
- Internet: UPC
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Ik heb inderdaad Sunny benaderd en het probleem is binnen 1 dag opgelost. na mijn betaling is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan en hebben mijn account uit en weer aangezet en het probleem is verholpen.
Ook langs deze weg bedankt Jethea voor je tip.
Ook langs deze weg bedankt Jethea voor je tip.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 31 dec 2015, 16:01
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny usenet
- Internet: Ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
@Toveropa,
ik heb Sunny net een mailtje gestuurd.
Hoop dat ze het snel veranderen!
ik heb Sunny net een mailtje gestuurd.
Hoop dat ze het snel veranderen!
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Ga naar Mijn Sunny
Inloggen....
Ga naar instellingen bewerken
NTTP uploaden inschakelen
Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen.
Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.
mda Albertos voor de tekst
Inloggen....
Ga naar instellingen bewerken
NTTP uploaden inschakelen
Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen.
Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.
mda Albertos voor de tekst
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Super tip, dank je wel, want iedere keer stuurde ik een mail bij het opnieuw verlengen om de maand. Maar de volgende keer doe ik het ook zo......
Dank je wel
Dank je wel
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 nov 2015, 21:43
- Reputation: 0
- Usenet: sunny
- Internet: telenet
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
ik kon eerder vandaag geen bedankjes meer plaatsen ...
ypsos verwees me naar de mogelijke oplossing om deze NTTP aan te zetten doch deze stond al aan !
daarop heb ik een mailtje gestuurd naar de Sunny support met de vraag om effe de schakelaar betreffende de " postings " om te zetten !
*dit is dan ook gebeurd want ik kan nu wel terug een bedankje neerzetten in spotnet .
ypsos verwees me naar de mogelijke oplossing om deze NTTP aan te zetten doch deze stond al aan !
daarop heb ik een mailtje gestuurd naar de Sunny support met de vraag om effe de schakelaar betreffende de " postings " om te zetten !
*dit is dan ook gebeurd want ik kan nu wel terug een bedankje neerzetten in spotnet .
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 17:50
- Reputation: 0
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Klopt helemaal
Ik heb ook sunny benaderd en kreeg deze mail terug
Geachte klant,
Bedankt voor uw verzoek.
Graag willen we u informeren dat u voortaan zelf posten in kunt schakelen.
Dit kunt u doen door in te loggen op onze website en te kiezen voor 'Instellingen bewerken'. U ziet onderin een oranje-rode balk waarin staat 'NTTP upload: uitgeschakeld (klik hier om in te schakelen)'. Door op de balk te klikken kunt u posting aanzetten.
Als u nog vragen heeft, dan horen we het graag.
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
En inderdaad ik kan weer reacties plaatsen
Ik heb ook sunny benaderd en kreeg deze mail terug
Geachte klant,
Bedankt voor uw verzoek.
Graag willen we u informeren dat u voortaan zelf posten in kunt schakelen.
Dit kunt u doen door in te loggen op onze website en te kiezen voor 'Instellingen bewerken'. U ziet onderin een oranje-rode balk waarin staat 'NTTP upload: uitgeschakeld (klik hier om in te schakelen)'. Door op de balk te klikken kunt u posting aanzetten.
Als u nog vragen heeft, dan horen we het graag.
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
En inderdaad ik kan weer reacties plaatsen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jul 2014, 11:42
- Reputation: 0
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: telenet
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mar 2014, 21:47
- Reputation: 0
- Usenet: Tweaknews
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Nou ik zit nu dus ook met het probleem 440, mooi klote,,,,wie o wie heeft de juiste oplossing??????
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 feb 2016, 21:51
- Reputation: 0
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Ik heb hetzelfde probleem, het was altijd goed en zo ineens kon ik geen reacties meer plaatsen (code 440)
Erg vervelend, want ik wil wel graag iemand bedanken voor wat ik krijg.
Erg vervelend, want ik wil wel graag iemand bedanken voor wat ik krijg.
Laatst gewijzigd door Azaroth op 28 feb 2016, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.