Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
- Reputation: 0
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ligt het dan niet aan je PC?Misterkilobyte schreef:Hebben jullie ook dat lightningUsenet zo traag is nu
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Heb zojuist een melding gedaan. Hopen dat het binnenkort opgelost wordt.hjvbft schreef:Beter kan je ook een melding doen bij LightningUsenet dan kunnen zij dit doorgeven aan de netwerkbeheerder.
Bij meer meldingen van verschillende gebruikers is de kans groter dat er iets aan word gedaan.
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Er is aangegeven door de netwerkbeheerder dat dit een probleem van Spotnet/SpotLite is.
Vermoed echter dat dit een probleem is tussen Eweka en News-Service (word gebruikt door LightningUsenet).
Een deel van de berichten geplaatst via Eweka worden door News-Service geweigerd omdat de msgid niet uniek is.
Er is zowel voor Spotnet als SpotLite een ticket aangemaakt.
SpotLite - Bug tracker - Ticket #232
Spotnet - Bug tracker - Ticket #231
Het probleem word veroorzaakt door degene (server of programma) die de msgid bepaald.
Vermoed echter dat dit een probleem is tussen Eweka en News-Service (word gebruikt door LightningUsenet).
Een deel van de berichten geplaatst via Eweka worden door News-Service geweigerd omdat de msgid niet uniek is.
Er is zowel voor Spotnet als SpotLite een ticket aangemaakt.
SpotLite - Bug tracker - Ticket #232
Spotnet - Bug tracker - Ticket #231
Het probleem word veroorzaakt door degene (server of programma) die de msgid bepaald.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Oké, bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk kan iemand hier ooit een oplossing voor vinden.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 apr 2011, 23:07
- Reputation: 0
- Usenet: lightningusenet
- Internet: Ziggo Z2
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Wat een verademing LightningUsenet 50 Mbit, werkt meteen en zie spots tot 560 dagen terug.
Had hiervoor Hitnews en alleen ma ellende. Retentie tot, maar 30 dagen terug vanaf begin instellen, rare vage inlog errors en beloofde snelheid niet gehaald. Nu met LightningUsenet alles meteen goed en werkend ! en last but not least goedkoper, scheelt meer dan de helft per maand. Nu alleen nog me nieuwe Ziggo modem en dan downloaden met 30 Mbit/s.Modem welke ik nu nog heb beperkt me tot 14 Mb/s
Had hiervoor Hitnews en alleen ma ellende. Retentie tot, maar 30 dagen terug vanaf begin instellen, rare vage inlog errors en beloofde snelheid niet gehaald. Nu met LightningUsenet alles meteen goed en werkend ! en last but not least goedkoper, scheelt meer dan de helft per maand. Nu alleen nog me nieuwe Ziggo modem en dan downloaden met 30 Mbit/s.Modem welke ik nu nog heb beperkt me tot 14 Mb/s
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:49
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
met spotlite krijg ik met lightningusenet geen updates vanaf 12 uur
Maar als ik easyusenet invoer krijg ik wel meteen alle updates
Maar als ik easyusenet invoer krijg ik wel meteen alle updates
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
- Reputation: 0
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:49
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Dat is mijn andere payserver, daar krijg ik meteen alle updates van spotlite binnen.