Spiet,zou je willen vertellen /uitleggen in Jip-en-janneketaal hoe je dat gedaan hebt?SPiET schreef:Ik heb nu 363.691 spots staan.
Ergens op FTD es een dbase gedownload voor Spot Net.
Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Hitnews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
-
- Usenet: hitnews
- Internet: upc
Ook ik heb een account bij hitnews met 20 connecties
echter in servers.xml zie ik dat er bij download maar 3 connecties ingevuld word?????
Wie weet het antwoord
echter in servers.xml zie ik dat er bij download maar 3 connecties ingevuld word?????
Wie weet het antwoord
-
Je kunt proberen om servers.xml te bewerken d.m.v. het kladblok en dan het aantal connecties hoger te zetten en dan weer op te slaan.
-
Re: Spotnet en Hitnews
Hallo allemaal,bombarie86 schreef:het gaat goed, bij selecteer uw provider voer je hitnews weer in + je gebruikersnaam en ww. daarna verwijder je news.hitnews.eu.spots en news.neva.ru.spots wijzig je in news.hitnews.eu.spots en dan ben je klaar
dit is mijn instelling:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
en de map heb ik aangepast naar alleen lezen.
Vervolgens zie ik news.neva.ru.spots niet in het bestand . Ik zie namelijk:news.hitnews.eu.spots, ssl.hitnews.eu.spots en hitnews.eu.spots.
Ik verwijder ik dan news.hitnews.eu.spots en blijft er dus 2 bestanden over: ssl.hitnews.eu.spots en hitnews.eu.spots.
Als ik Spotnet opstart, krijg ik de melding: authenticatie verplicht.
Ik vul de gegevens in van mijn provider: met poort 563 (SSL).
Uiteindelijk vind ik 7241 spots(hiervoor was het ongeveer 5000).
Als ik Spotnet afsluit krijg ik de melding:MAin Window_closed: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Als ik Spotnet opnieuw opstart vraagt ie weer authenticatie verplicht en dan vul ik mn provider gegevens in.
Wat gaat hier fout?
En waarom krijg ik 7241 spots? ipv 30000
-
Time out , hierdoor kan ik niet aanmelden
Kan iemand mij helpen
Ik altijd gebruik gemaakt van FTD, nu wil ik gebruik maken van spotnet, maar ik kan me niet aanmelden inverband met een timeout.
Kan iemand mij vertellen of dat ik misschien iets fout doe.
Mijn provider is Hitnews en ik heb mijn password en gebruikersnaam ingevuld.
Vriendelijke groet
Maurice
Ik altijd gebruik gemaakt van FTD, nu wil ik gebruik maken van spotnet, maar ik kan me niet aanmelden inverband met een timeout.
Kan iemand mij vertellen of dat ik misschien iets fout doe.
Mijn provider is Hitnews en ik heb mijn password en gebruikersnaam ingevuld.
Vriendelijke groet
Maurice
-
-
Vandaag komen er bij ook geen nieuwe headers bij via hitnews de laatste headers waren van gisterenavond laat
-
@Robin
news.reva werkt niet meer. Die vraagt nu om authenticatie en dat heeft niemand (althans niet buiten Rusland geloof ik)
Als je zelf de servers.xml gaat veranderen, verandert de naam van het spots bestand niet altijd mee.
Als je echter Spotnet start en je gaat daar weer server gegevens invullen wordt er weer een nieuw spots-bestand gemaakt (en die moet opnieuw gevuld worden).
Beste optie is dus om een groot opgevuld spotsbestand te gebruiken, en vervolgens de servers.xml zelf te wijzigen met correcte gegevens.
Ondertussen worden mijn spots helemaal niet ge-update. De laatste update heb ik vannacht gedaan, maar nu zijn er volgens spotnet op hitnews.eu geen spots te vinden na 01:09 uur?
Lukt het andere mensen wel om nog te updaten bij Hitnews?
news.reva werkt niet meer. Die vraagt nu om authenticatie en dat heeft niemand (althans niet buiten Rusland geloof ik)
Als je zelf de servers.xml gaat veranderen, verandert de naam van het spots bestand niet altijd mee.
Als je echter Spotnet start en je gaat daar weer server gegevens invullen wordt er weer een nieuw spots-bestand gemaakt (en die moet opnieuw gevuld worden).
Beste optie is dus om een groot opgevuld spotsbestand te gebruiken, en vervolgens de servers.xml zelf te wijzigen met correcte gegevens.
Ondertussen worden mijn spots helemaal niet ge-update. De laatste update heb ik vannacht gedaan, maar nu zijn er volgens spotnet op hitnews.eu geen spots te vinden na 01:09 uur?
Lukt het andere mensen wel om nog te updaten bij Hitnews?
-
Mijn laatste spot dateert ook van 03-03-2011 01:09 uur. Mijn eerste spot gaat niet verder dan 11-02-2011.
Het totale aantal spots bij mij is 7292.
Het totale aantal spots bij mij is 7292.
-
Mijn laatste spot dateert ook van 03-03-2011 01:09 uur
en nog steeds niet al de tijd goed gegaan en nu niets meer!!!!!!!!
grt.theo
en nog steeds niet al de tijd goed gegaan en nu niets meer!!!!!!!!
grt.theo