Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Guillaumpie
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 85
Contacteer:

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

Bericht door Guillaumpie »

Dat weet ik, dat vermeld ik ook maar dat wil ik nu juist niet. In mijn site staat mijn naam vermeld en dat wil ik dus niet aan de grote klok hangen. Vandaar dat ik deze in het plaatje wil verwerken!
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!

Ypsos
Moderator Team Lid
Topics answered: 10

Bericht door Ypsos »

Ps3udO schreef:Dat lag wel in de bedoeling :lol: Maar na wat veranderingen in het programma voor mezelf en toevoeging van wat verzoekjes had ik zoiets van laat ik deze nog maar delen. In de rc1 zit ook nog een aanpassing om de nzbmagic codes die in de reacties staan makkelijker te kopiëren (door erop te klikken), maar net na de release zijn ze dat gaan veranderen, dus snel de tekst maar weer verwijderd;) In de final zal dit er waarschijnlijk ook niet meer in zitten.
Dat maakt spot-net.nl/forum leuk, het delen van kennis, eigen apps enz. geheel belangeloos (Respect)
Ps3udO schreef: In eerste instantie ging het zoals jij het deed, alleen had ik ook zoiets van dit moet makkelijker c.q. automatisch kunnen. Vandaar dus maar een versie controle via de website en zip download via een sourceforge mirror. Uit de zip worden de benodigde bestanden weer in de Spotnet map gekopieerd. Als notificatie wordt gebruikt, dan geeft SpotnetIL.exe ook een melding als er een nieuwe versie beschikbaar is.
Een woord voor "Geniaal"
Ps3udO schreef: Op zich is een losse installer ook wel handig. SIL geeft alleen ondersteuning aan de originele Spotnet theme en er zijn nu ook een aantal andere leuke themes beschikbaar :goed:
Dit zou een heel goede toevoeging zijn, een standalone installer, en Yep er wordt hard gewerkt aan de Spotnet themes er is nu zelfs een Spotnet > Subforum > Themes :goed:

Bedankt voor je bericht :beer:
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

BitsOfSkin
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Leeftijd: 42

Bericht door BitsOfSkin »

Vraagje voor Ps3udO, in de hoop dat 'ie nog meeleest:
Ik heb (naar ik vermoed) een vreemde bug gevonden in de werking van SIL, geen idee of 't al eerder is vermeld, maar;
ik krijg een bepaalde spotter die al op de algemene spotnet blacklist staat niet op de SIL blacklist; of beter gezegd, op de een of andere manier blijf ik spots van die spotter gewoon zien en binnenhalen, ondanks dat hij duidelijk op de blacklist staat.
Heb al meerdere keren de spotnet .dbc en .dbs bestanden verwijderd en de hele boel opnieuw gedownload, maar de spots blijven binnenkomen...

Suggesties over waar ik in de code van SIL of Spotnet moet gaan rotzooien om te zien waar het foutgaat ?
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------

Krukas
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Bericht door Krukas »

SI en/of SIL verwijderd geen spots/reacties. Het maakt alleen visueel wie op de WL/BL staat.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Leeftijd: 109

Bericht door Wheaten »

yep, SIL blokkeert geen spots, maar past enkel een visuele schil toe. sBij spots van blacklisted personen geven een melding in het blokje spot info, Even mijzelf op de lijst gezet :-)
Afbeelding

Tevens zijn de comments van deze personen verscholen onder een klikbare link.
Afbeelding

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Als een spotter die op de Spotnet blacklist staat een oudere Spotnet versie gebruikt blijven de spots alsnog zichtbaar in het overzicht.
Aanvullende informatie

BitsOfSkin
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Leeftijd: 42

Bericht door BitsOfSkin »

Krukas schreef:SI en/of SIL verwijderd geen spots/reacties. Het maakt alleen visueel wie op de WL/BL staat.
Da's vreemd, want van andere spotters die ik op de SIL blacklist heb gezet, komen de spots ook niet meer binnen na het verwijderen van de .dbs en .dbc bestanden en het vervolgens opnieuw downloaden; alleen bij een specifieke spotter gebeurd dit niet.
Als ik jou bijvoorbeeld op de SIL blacklist zet, zie ik je spots ook niet meer en worden ze niet meer gedownload, en als ik de .dbs en .dbc verwijder en opnieuw download zie ik je spots ook niet meer.

Is dat dan een onbedoelde (bij)werking van SIL ?

@ hjvbft : Aha, dat zou wel wat kunnen verklaren.
Nou ja, dan ga ik zelf maar eens wat hobbieen om die spots weg te krijgen.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Leeftijd: 109

Bericht door Wheaten »

Hoi BitsOfSkin,

Wat jij zegt kan alleen als de nieuwe link spotnet IL je database induikt en spots verwijderd. De skin zelf kan geen invloed uitoefen en op de database of code van spotnet. (eigenschap JAVAscript en HTML).

Verwar je de blacklist functie van SIL met die van SN zelf?
Zie c:\programdata\spotnet\blacklist.xml?

Ypsos
Moderator Team Lid
Topics answered: 10

Bericht door Ypsos »

SI of SIL verwijderd niets uit de Spotnet database, dit wordt
gedaan als er meerdere meldingen zijn voor een bepaalde besmette spot.

Voor het melden is geen add-on benodigd, dit is een ingebouwde functie van Spotnet
zie afbeelding:

Melding versturen (Spotnet V1.8.1)
Afbeelding

opmerking:
SpotLite zal de spot nu markeren als spam (als deze functie aangevinkt staat)
indien de addon SpotLite IL is geïnstalleerd, en de functie "dispose" geactiveerd is kunnen de spam spots verwijderd worden uit de SpotLite database.
Laatst gewijzigd door Ypsos op 30 jan 2013, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Krukas
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Bericht door Krukas »

BitsOfSkin schreef:Da's vreemd, want van andere spotters die ik op de SIL blacklist heb gezet, komen de spots ook niet meer binnen na het verwijderen van de .dbs en .dbc bestanden en het vervolgens opnieuw downloaden; alleen bij een specifieke spotter gebeurd dit niet.
Als ik jou bijvoorbeeld op de SIL blacklist zet, zie ik je spots ook niet meer en worden ze niet meer gedownload, en als ik de .dbs en .dbc verwijder en opnieuw download zie ik je spots ook niet meer.
Weet je zekers dat je mij in je voorbeeld op de BL van SIL hebt gezet?

Ik denk dat je in je voorbeeld mij op de BL van spotnet zelf hebt gezet en niet die van SIL.
Als je met de rechter muis knop op een spot klikt OF met de linker muisknop op de spotters Alias klikt kun je vervolgens Toevoegen aan de Zwartelijst selecteren. Als je dit doet komt die spotter op je persoonlijke BL van spotnet te staan.

Ik spot/plaats reacties met spotnet v1.8.1 en daarmee werkt die BL. Een andere spotter bijvoor. Kaj7 spot met een oudere versie en daarmee werkt die BL niet.

Als je mijn ID toevoegt aan de BL middels SpotnetIL-config.exe komt ik op je persoonlijke SIL BL te staan. mijn spots blijven zichtbaar echter met visuele waarschuwing.

Resume: ik vermoed dat je de spotnet BL en de SIL BL met elkaar verward
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer