Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

noki

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door noki »

IngamerX schreef:Ik heb voor de headers gewoon ziggo ingesteld. Dan laden de reacties binnen no time. Dus de reacties zijn op zich het grote probleem niet.

Ik baal er meer van dat ik niet alle spots van het afgelopen jaar binnen kan halen. Eweka loopt over 2,5 weken pas af, en dan neem ik wel lightning.

Het is gewoon balen, omdat Eweka nu alleen een downloadspeed boost geeft. Verder is Eweka op dit moment niks beter dan Ziggo.

Maar goed dat FTD momenteel gewoon nog beschikbaar is.
Maar de complete database kan je gewoon via spotnet vinden, als je jou eweka database vervangt voor degene je vindt
op spotnet en je hernoemt hem weer naar je oude eweka database, dan heb je de database tot 10-2009.
En als eweka echt zo beroerd is zou je de database ook door ziggo bij kunnen laten werken, dan hernoem je hem gewoon naar de ziggo database.
Laatst gewijzigd door noki op 23 feb 2011, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

sander
Usenet: Gratis Lightning :)
Internet: Ziggo

Bericht door sander »

Lightningusenet werkt niet met Spotnet Lite.
Bestandsnaam lijkt niet mee bij de headers te zitten.

Graag bevestiging van andere leden, dan kunnen we lightningusenet hierover mailen.

Possum

Bericht door Possum »

sander schreef:Lightningusenet werkt niet met Spotnet Lite.

Graag bevestiging van andere leden, dan kunnen we lightningusenet hierover mailen.
Je kunt eens kijken met dit programma wat er mis gaat bij het ophalen van de bestandsnaam

viewtopic.php?f=1&t=303&start=10#p3196

Ik heb even op een ander forum in een topic over spotnet lite gekeken en bij 2 gebruikers werkte lightningusenet ook niet.

VERISAN

Bericht door VERISAN »

Hoi ik ben hier nieuw en heb nu Spotnet met Eweka maar dan kan ik maar 8 dagen terug kijken nou word er hier over Lightningusenet gesproken alleen als ik de voorwaarden van deze usenet lees dan staat er dat je een contract aan gaat voor een jaar en na een jaar wordt deze stilzwijgend verlengt wederom met een jaar klopt dit wel?
En is Lightningusenet makelijk te installeren en kan ik hierover een handleiding in het nederlands vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet Peter.

noki

Bericht door noki »

VERISAN schreef:Hoi ik ben hier nieuw en heb nu Spotnet met Eweka maar dan kan ik maar 8 dagen terug kijken nou word er hier over Lightningusenet gesproken alleen als ik de voorwaarden van deze usenet lees dan staat er dat je een contract aan gaat voor een jaar en na een jaar wordt deze stilzwijgend verlengt wederom met een jaar klopt dit wel?
En is Lightningusenet makelijk te installeren en kan ik hierover een handleiding in het nederlands vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet Peter.
Lightningusenet werkt hetzelfde als eweka, dus je betaalt van te voren voor een hele maand
en als deze voorbij is krijg je vanzelf een mailtje hierover.
Je kan dan zelf bepalen of je weer een nieuwe maand wil betalen, als je niet wil hoeft dit ook niet.
je kan ook gewoon een maand later weer een bedrag over maken voor een maand via je account.
Je account blijft dus gewoon bestaan.
je accountnaam en inloggegevens voor je server blijven telkens hetzelfde.
Het installeren gaat ook hetzelfde als eweka.
Enne voor dat 8 dagen terugkijken zie de post van mij een paar reacties hoger .

lexus305

Bericht door lexus305 »

Klopt heb de zelfde ervaring hiermee,als iemand een oplossing heeft dan houd ik mij aan bevolen.

kolk

Bericht door kolk »

Klopt bestandsnamen en groepsnamen worden meegegeven in de posten t/m 24-11-2010 (02.53) daarna niet meer.

hopje123

Bericht door hopje123 »

Ik zit met hetzelfde probleem met LU en SpotLite dat hij de headers/bestandsnamen niet mee geeft.

Ik zie inderdaad dat oudere posts van bijvoorbeeld 2009 wel de bestandsnaam erbij staat. Hebben met met Spotnet hier geen last van en mensen met spotlite wel?

Bigpapa
Leeftijd: 62
Contacteer:

Bericht door Bigpapa »

Als ik via SSL gaat op spotnet geeft hij foutcode.
Zonder SSL via poort 119 werkt het wel..
Iemand idee.
Zo ziet de xml bij mij eruit.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="xxxxxxxxxxx" Password="xxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="xxxxxxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="xxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
De foutcode die ik krijg is ;
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
482 Too many connections for you user (nntpswitsch)

En als ik de 563 in 119 verander en de ssl 1 in ssl 0 dan werkt het perfect....

jeffa070

Bericht door jeffa070 »

ik krijg dezen foutmelding !!! 482 authentication rejected ? wat ken ik daar aan doen
gebruikers naam of wachtwoord verkeerd, alles staat presies ingevult hoe ik het heb gekregen :roll:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer