Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Dat de spots in Spotnet door elkaar staan is geen specifiek probleem in Spotnet en ook niet van de andere SpotX versies.
Lightningusenet heeft er last van en andere usenetproviders zoals hitnews en xsnews blijken hier ook last van te hebben.
Het kan zijn dat het aan het afgelopen week overzetten naar andere servers ligt of dat er gewoon een paar servers af en toe de hik hebben.
Het enige wat je kunt doen is het probleem voorleggen aan je eigen usenetprovider en dan maar hopen dat genoeg mensen dit doen zodat het probleem serieus genomen gaat worden.
Lightningusenet heeft er last van en andere usenetproviders zoals hitnews en xsnews blijken hier ook last van te hebben.
Het kan zijn dat het aan het afgelopen week overzetten naar andere servers ligt of dat er gewoon een paar servers af en toe de hik hebben.
Het enige wat je kunt doen is het probleem voorleggen aan je eigen usenetprovider en dan maar hopen dat genoeg mensen dit doen zodat het probleem serieus genomen gaat worden.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Merk ook dat veel oude downloads niet compleet zijn, ms heeft dit er ook met te maken.
-
Ik heb nu eweka getest, maar de posten zijn nu wel weer juist.. helaas is LU nog steeds niet optimaal!
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
ook nieuwe post is een dramaBrambo schreef:Merk ook dat veel oude downloads niet compleet zijn, ms heeft dit er ook met te maken.
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Ik was ook te voorbarig. Heb nu een aantal keer postings van zon jaar geleden lopen downloaden en dat is 3x niks. Alles komt inderdaad incompleet binnen. Meer dan de helft vind ie gewoon niet. Als dat zo blijft dan ben ik ook weg bij lightning.
-
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
Het zelfde hier, ik zal een mail sturen met de link van hierDreamingman schreef:Ik was ook te voorbarig. Heb nu een aantal keer postings van zon jaar geleden lopen downloaden en dat is 3x niks. Alles komt inderdaad incompleet binnen. Meer dan de helft vind ie gewoon niet. Als dat zo blijft dan ben ik ook weg bij lightning.
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Nou ben benieuwd of de service inderdaad zo slecht is als velen hier zeggen haha. Heb nu voor het eerst een mailtje gestuurd over het incompleet zijn van de bestanden. En dat de retentie van die 500 dagen zo niet klopt. Kijken of ik ook antwoord terug krijg.
-
Toen ze net terug waren was alles wel goed, goede speed, goede retentie van 692 dagen (had toen een hestand getest), maar lijkt nu allemaal minder te gaan worden.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo 250 mbit
- Leeftijd: 56
Keep Dreaming manDreamingman schreef:Nou ben benieuwd of de service inderdaad zo slecht is als velen hier zeggen haha. Heb nu voor het eerst een mailtje gestuurd over het incompleet zijn van de bestanden. En dat de retentie van die 500 dagen zo niet klopt. Kijken of ik ook antwoord terug krijg.