Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: planet
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Ook hier hetzelfde probleem. Ik begrijp ook uit andere forums, dat ze nergens meer op reageren. Je kan ook je abonnement niet meer verlengen en als je je inlogd op hun site, wordt je standaard gelijk uitgelogd. Wacht het nog even af, anders zal ik op zoek moeten naar een andere payserver. Iemand een tip voor een andere goede payserver met veel retentie voor weining?
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Mijn abo lipe afgelopen weekend af en ik heb 2 keer een mail van ze gehad om te verlengen maar dat ging niet, geen pagina waar je kan verlengen / betalen en ook ik kon mijn abo gegevens niet meer zien.
Ja dan houd het op en gezien de vele problemen hier op het forum heb ik het maar gelaten voor wat het is (was)
LU was voor mij handig omdat deze ook in het buitenland te bereiken was maar gelukkig doet Sunny dat ook en ik heb nu een proef abo van een week en loopt perfect.
Vaarwel LU, het ging bij mij goed maar helaas dat was het dan
Ja dan houd het op en gezien de vele problemen hier op het forum heb ik het maar gelaten voor wat het is (was)
LU was voor mij handig omdat deze ook in het buitenland te bereiken was maar gelukkig doet Sunny dat ook en ik heb nu een proef abo van een week en loopt perfect.
Vaarwel LU, het ging bij mij goed maar helaas dat was het dan
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Telfort Glasvezel
- Leeftijd: 60
Een tip om te onthouden wanneer een langdurig abbo af loopt.
Ik gebruik newsleecher daar kun je een nickname van de server op geven.
Bij mij: LightningUsenet tot 2012mmdd
Staat op een ander pc, weet niet tot ergens in oktober en dat vind ik nu best zuur als het einde verhaal zou zijn.
Ik gebruik newsleecher daar kun je een nickname van de server op geven.
Bij mij: LightningUsenet tot 2012mmdd
Staat op een ander pc, weet niet tot ergens in oktober en dat vind ik nu best zuur als het einde verhaal zou zijn.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 58
-
Het hoeft niet het einde te zijn want het is al vaker gebeurd maar wel erg vervelend en nu ik weg ben en de andere goed drait waarom dan terug gaan ? Nee bedankt voor mij is LU einde verhaal.
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: Ziggo Z2
-
- Leeftijd: 40
LU lijkt weer te werken.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Net bij SunnyUsenet voor 3 maanden betaald omdat LU niet meer werkte,is LU weer online.
Krijg er een punthoofd van.
Wat mij wel opgevallen is dat je bij Sunny veel minder spots krijg dan bij LU.
Bij Sunny kwam ik niet verder dan rond de 104.000 en bij LU zit ik weer op 522.000.
Iemand tips hoe ik Sunny kan verhogen met de spots?
Bij Sunny kwam ik niet verder dan rond de 104.000 en bij LU zit ik weer op 522.000.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Was al jarenlang een tevreden gebruiker van lightning maar het laatste jaar maken ze er een zootje van.
Gelukkig heb ik voor dit soort onderbrekingen een block account van een andere provider achter de hand.
Dus mij foppen ze niet, maar feitelijk is het van de gekke dat je bij een andere provider een block account achter de hand moet hebben omdat de dienstverlening van je eigen usenetprovider zo vaak op zijn gat ligt.
Ze hebben bij lightning niet echt goed begrepen dat de goedkoopste zijn niet ten koste moet gaan van de server bereikbaarheid en de service
Zodra mij abo bij lightning afloopt ben ik daar mooi weg en wanneer het zo doorgaat misschien nog wel eerder.
Ze mogen dan wel wat goedkoper zijn maar dat merk je dan ook echt in de beschikbaarheid van hun servers.
De service is sinds een jaar of wat ook een heel stuk minder geworden.
Voorheen kreeg ik binnen 24 uur altijd antwoord maar tegenwoordig duurt dat soms een paar dagen en dat is voor mij onacceptabel.
Een ander usenetprovider mag dan misschien wel wat duurder zijn maar ik wil gewoon op de knop kunnen drukken en er zeker van zijn dat ik verbinding heb en kan downloaden.
De problemen die er nu weer zijn met lightning zijn niet meer van deze tijd.
Eind jaren 90 van de vorige eeuw kwamen dit soort storingen bij alle providers wel eens voor, maar tegenwoordig is een dergelijke storing een grof schandaal te noemen.
Gelukkig heb ik voor dit soort onderbrekingen een block account van een andere provider achter de hand.
Dus mij foppen ze niet, maar feitelijk is het van de gekke dat je bij een andere provider een block account achter de hand moet hebben omdat de dienstverlening van je eigen usenetprovider zo vaak op zijn gat ligt.
Ze hebben bij lightning niet echt goed begrepen dat de goedkoopste zijn niet ten koste moet gaan van de server bereikbaarheid en de service
Zodra mij abo bij lightning afloopt ben ik daar mooi weg en wanneer het zo doorgaat misschien nog wel eerder.
Ze mogen dan wel wat goedkoper zijn maar dat merk je dan ook echt in de beschikbaarheid van hun servers.
De service is sinds een jaar of wat ook een heel stuk minder geworden.
Voorheen kreeg ik binnen 24 uur altijd antwoord maar tegenwoordig duurt dat soms een paar dagen en dat is voor mij onacceptabel.
Een ander usenetprovider mag dan misschien wel wat duurder zijn maar ik wil gewoon op de knop kunnen drukken en er zeker van zijn dat ik verbinding heb en kan downloaden.
De problemen die er nu weer zijn met lightning zijn niet meer van deze tijd.
Eind jaren 90 van de vorige eeuw kwamen dit soort storingen bij alle providers wel eens voor, maar tegenwoordig is een dergelijke storing een grof schandaal te noemen.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 58
Sunnyusenet gebruiken voor de binaries (900 dagen) icm een blockaccount van Astraweb (900 dagen headers)Hoekgat schreef:Net bij SunnyUsenet voor 3 maanden betaald omdat LU niet meer werkte,is LU weer online.
De blockaccount verloopt nooit en headers verbruiken heel weinig, dus voor ca 8 euro kom je minstens een jaar met toe.
Lijkt me dan goede en goedkope oplossing.