Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.8
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Newsdemon
- Internet: Ziggo
-
- Usenet: Lighting
- Internet: Chello
Re: Spotnet Classic 1.9.0.5
Heb hetzelfde probleem, met het laden van de reacties crashed spotnet 1.9 en 2.0. Alles al een keer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Weet iemand een oplossing?
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
-
- Usenet: Lighting
- Internet: Chello
Welke info heb je nodig?
Draai Windows 10 (met alle updates), VPN (Nord) (problemen met en zonder VPN aan).
Als ik me internet uitzet kom ik wel in Spotnet 1.9.0.5. Heb toen het automatisch updaten met opstarten uitgezet en hierna weer het internet geactiveerd. Nu kan ik wel de spots bekijken maar zodra ik weer wil updaten crasht Spotnet bij het gedeelte met het laden van de reacties.
Ook als ik in een spot druk op laad reacties crasht Spotnet naar de desktop.
EDIT: misschien ook wel makkelijk mee newsprovider is "newsdemon"
Draai Windows 10 (met alle updates), VPN (Nord) (problemen met en zonder VPN aan).
Als ik me internet uitzet kom ik wel in Spotnet 1.9.0.5. Heb toen het automatisch updaten met opstarten uitgezet en hierna weer het internet geactiveerd. Nu kan ik wel de spots bekijken maar zodra ik weer wil updaten crasht Spotnet bij het gedeelte met het laden van de reacties.
Ook als ik in een spot druk op laad reacties crasht Spotnet naar de desktop.
EDIT: misschien ook wel makkelijk mee newsprovider is "newsdemon"
-
- Moderator Team Lid
Dat is al heel wat meer info. Misschien is het handig als je een eigen topic (via support template) aanmaakt, dan kunnen we daar verder gaan.
-
- Usenet: Newsdemon
- Internet: ziggo
Heb jij al een oplossing, Hans?havaas schreef: ↑01 dec 2020, 15:49 Ook ik heb dezelfde ervaring. Dit geldt ook voor 2.0. Mogelijk vanwege een Windows beveiligingsupdate (KB2267602???). Bij foutberichten in de log staat dat het betrekking heeft op bcryptprimitives.dll. Ik zal hier ook een nieuwe post voor maken in het forum.
Groeten Hans
-
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Spotnet Classic, gebruik het voornamelijk voor films.
Wat ik erg handig zou vinden is een mogelijkheid om films te filteren op IMDB rating, of om de IMDB rating in de lijst te kunnen zien. Is zoiets mogelijk? Hoe doen jullie dit?
Wat ik erg handig zou vinden is een mogelijkheid om films te filteren op IMDB rating, of om de IMDB rating in de lijst te kunnen zien. Is zoiets mogelijk? Hoe doen jullie dit?
-
- Moderator Team Lid
De IMDB rating is geen eigenschap van een spot, dus daar kunnen we ook niet op filteren.
Er zijn een paar thema's die een IMDB link laten zien als ze hem kunnen vinden (hangt van de titel af).
Maar het zeker geen onderdeel van een spot.
Er zijn een paar thema's die een IMDB link laten zien als ze hem kunnen vinden (hangt van de titel af).
Maar het zeker geen onderdeel van een spot.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
Re: Spotnet Classic 1.9.0.6
Ik zie hem er nog niet opstaan op https://www.spot-net.nl/spotnet en ook als ik zoek naar updates in Spotnet dan krijg ik een 931 error. Door naar instellingen en zoek naar updates. (of is dit een andere update?)
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch