Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Ziggo
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Sinds eergisteren kan ik alle nieuwe spots downloaden met een snelheid van 3800 kb/s en hoger.................
Ik heb dat nu een paar keer uitgetest.
Het ziggo team voor de news groepen op het forum heeft de waarheid gesproken, het probleem is opgelost, alleen geld dat vanaf 26 mei.
Dus alle spots na 26 mei gespot zijn snel en blijven snel als het goed is. Er zijn nu alleen nog problemen bij oudere spots en daarom kan het ongveer 30 dagen duren.
Omdat Ziggo een retentie van 30 dagen heeft.
Maar gelukkig kunnen wij nu al profiteren van de nieuwe snelle downloads en ik hoop dat het zo mag blijven.
Ziggo had na het veranderen van de internetsnelheden, in ene een probleem met de snelheden op de newsservers.......
Deze Snelheden op de newsservers, zijn ook veranderd, maar gelukkig nog snel zat.
Dit is wat er nu op het Ziggo forum staat:
"Nieuwe postings van 26-5 gaan hier als een speer, gemiddeld 45 Mbit/s wat ik voorheen nooit haalde.
Voor die datum is het allemaal bagger en incompleet (wel jammer).
Jelle en de rest van het ziggo forum team bedankt voor jullie inzet"
Ik heb dat nu een paar keer uitgetest.
Het ziggo team voor de news groepen op het forum heeft de waarheid gesproken, het probleem is opgelost, alleen geld dat vanaf 26 mei.
Dus alle spots na 26 mei gespot zijn snel en blijven snel als het goed is. Er zijn nu alleen nog problemen bij oudere spots en daarom kan het ongveer 30 dagen duren.
Omdat Ziggo een retentie van 30 dagen heeft.
Maar gelukkig kunnen wij nu al profiteren van de nieuwe snelle downloads en ik hoop dat het zo mag blijven.
Ziggo had na het veranderen van de internetsnelheden, in ene een probleem met de snelheden op de newsservers.......
Deze Snelheden op de newsservers, zijn ook veranderd, maar gelukkig nog snel zat.
Dit is wat er nu op het Ziggo forum staat:
"Nieuwe postings van 26-5 gaan hier als een speer, gemiddeld 45 Mbit/s wat ik voorheen nooit haalde.
Voor die datum is het allemaal bagger en incompleet (wel jammer).
Jelle en de rest van het ziggo forum team bedankt voor jullie inzet"
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 okt 2011, 10:14
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
-- [bericht automatisch samengevoegd - 14 okt 2011, 11:37] --
Ik heb ook ziggo.
Gisteren kon ik nog gewoon inloggen maar nu geeft spotnet aan dat gebtuikersnaam en of wachtwoord niet klopt.
Ik kan met mijn inlog gegevens wel gewoon inloggen bij ziggo.
Ook heb ik erin staan dat download limiet 482 bereikt.
Er is verder niets veranderd
Ik heb ook ziggo.
Gisteren kon ik nog gewoon inloggen maar nu geeft spotnet aan dat gebtuikersnaam en of wachtwoord niet klopt.
Ik kan met mijn inlog gegevens wel gewoon inloggen bij ziggo.
Ook heb ik erin staan dat download limiet 482 bereikt.
Er is verder niets veranderd
Quote verwijderd
- MariaK
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Beste Rob, Welkom op dit forum,
Je foutmelding lijkt er in eerste instantie op te wijzen dat je je datalimiet voor deze maand hebt bereikt. Kijk even op deze pagina welk beleid Ziggo hierin voert https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/
Je foutmelding lijkt er in eerste instantie op te wijzen dat je je datalimiet voor deze maand hebt bereikt. Kijk even op deze pagina welk beleid Ziggo hierin voert https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Mochten er mensen zijn die problemen hebben met verbinden van spotnet, geen reactie kunnen plaatsen, zomaar datalimiet opgebruikt en de datum van het data, limiet verspring in mijn ziggo produkten.........
Dat klopt allemaal, Ziggo newsgroeppen heeft al een aantal dagen een hele vervelende storing, waar aan gewerkt wordt.
Ik kan vandaag ook al niet meer in spotnet komen, bij het verbinden krijg ik de melding account en wachtwoord niet gevonden.
Ook is mijn data limiet al verlopen en kan ik niets meer downloaden?????
Vermoedelijk via via is hier een hacker bezig geweest.
Ik heb ziggo technische dienst gebeld en die vermelden dat nu waarschijnlijk alle nieuws groep accaunts eruit zijn gegooid en dat ze druk bezig zijn met het opnieuw opstarten en problemen oplossen .
Dat klopt allemaal, Ziggo newsgroeppen heeft al een aantal dagen een hele vervelende storing, waar aan gewerkt wordt.
Ik kan vandaag ook al niet meer in spotnet komen, bij het verbinden krijg ik de melding account en wachtwoord niet gevonden.
Ook is mijn data limiet al verlopen en kan ik niets meer downloaden?????
Vermoedelijk via via is hier een hacker bezig geweest.
Ik heb ziggo technische dienst gebeld en die vermelden dat nu waarschijnlijk alle nieuws groep accaunts eruit zijn gegooid en dat ze druk bezig zijn met het opnieuw opstarten en problemen oplossen .
-
- Berichten: 926
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
- Reputation: 0
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
- Locatie: The Big Bang
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Zo te horen eerder een prutser aan het werk geweest.
Vraag mij af hoe je zoiets zou moeten hacken tenzij je gebruikersaccounts gaat gokken.
Probleem daarbij is dat de persoon die download met al die accounts zo op te sporen is, dus mocht het een hacker zijn is het in ieder geval een hele domme.
Vraag mij af hoe je zoiets zou moeten hacken tenzij je gebruikersaccounts gaat gokken.
Probleem daarbij is dat de persoon die download met al die accounts zo op te sporen is, dus mocht het een hacker zijn is het in ieder geval een hele domme.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Dank je wel voor het melden, Jethea!Jethea schreef: Ik heb ziggo technische dienst gebeld en die vermelden dat nu waarschijnlijk alle nieuws groep accaunts eruit zijn gegooid en dat ze druk bezig zijn met het opnieuw opstarten en problemen oplossen .
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Dit was allemaal in februari hoor, inmiddels werkt hier allang weer alles naar behoren.
Dus begrijp ik de reaktie van Carnifex niet.
MariK dank je wel voor je reaktie.
Dus begrijp ik de reaktie van Carnifex niet.
MariK dank je wel voor je reaktie.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Ik zie nou pas dat je berichtje idd van februari is...
Beetje late reactie, dan.
Evengoed bedankt...
Beetje late reactie, dan.
Evengoed bedankt...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:07
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik spotnet met ziggo aan de praat krijg? ik ben van kpn naar ziggo gegaan.
als ik de provider verander naar ziggo en vul bij gebruikersnaam mijn email adres in en het wachtwoord krijg ik constant time out....please kan iemand mij helpen?? ben een leek op dit gebied...alvast bedankt!
als ik de provider verander naar ziggo en vul bij gebruikersnaam mijn email adres in en het wachtwoord krijg ik constant time out....please kan iemand mij helpen?? ben een leek op dit gebied...alvast bedankt!
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Hoi!
Gebruik je je hoofd-email adres (dat wat je van Ziggo hebt gekregen)?
Dus niet een alias wat je zelf hebt aangemaakt?
Kijk even of je, met de gegevens die je invoert in Spotnet, kunt inloggen in je webmail van Ziggo!
https://webmail2.ziggo.nl/
Provideradres is: news.ziggo.nl. Heb je dat correct ingevuld?
Informatie over Nieuwsgroepen Ziggo
Laat even weten of je er uit komt, zo niet, dan kijken we of we je verder kunnen helpen!
Gebruik je je hoofd-email adres (dat wat je van Ziggo hebt gekregen)?
Dus niet een alias wat je zelf hebt aangemaakt?
Kijk even of je, met de gegevens die je invoert in Spotnet, kunt inloggen in je webmail van Ziggo!
https://webmail2.ziggo.nl/
Provideradres is: news.ziggo.nl. Heb je dat correct ingevuld?
Informatie over Nieuwsgroepen Ziggo
Laat even weten of je er uit komt, zo niet, dan kijken we of we je verder kunnen helpen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================