Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Mr.Cartmenez

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door Mr.Cartmenez »

Je gebruikt waarschijnlijk teveel connections, Spotnet gebruikt er standaard 1 om te headeren, een extern programma gebruikt er waarschijnlijk meer. Maak een optel som van deze 2 en wanneer dit meer is als de toegestane aantal connecties heb je je probleem.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

jeffa070

Bericht door jeffa070 »

oke en waar naar zal ik moeten zoeken dan ik gebruik verder niks meer FTD heb ik verwijdert Grabit heb ik verwijdert ETC

Bigpapa
Leeftijd: 62
Contacteer:

Bericht door Bigpapa »

Opgelost na x aantal uren.
Alles verwijderd ( van spot-net ook in programdata.) en register nagekeken, diversen sleutels verwijderd.
Opnieuw spot-net geinstalleerd en whalla hij is perfect via SSL.

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Net via Spotlite een SSL verbinding opgezet. Hij valt over het certificaat, maar door de naar van de server aan te passen naar : news.news-service.com gaat het wel goed :P
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

sander
Usenet: Gratis Lightning :)
Internet: Ziggo

Bericht door sander »

Hm..
news.news-service.com poort 563.
Ik zie nu wel de bestandsnamen met Lightningusenet :)
Edit: en soms weer niet :/

Als ik geen bestandsnaam zie, en ik zet compressie aan, en klik daarna opnieuw op de spot, dan zie ik wel de bestandsnaam.
:roll:
Edit: Het lijkt ook tevoorschijn te komen na een paar seconden wachten :P

IngamerX

Bericht door IngamerX »

noki schreef:Maar de complete database kan je gewoon via spotnet vinden, als je jou eweka database vervangt voor degene je vindt
op spotnet en je hernoemt hem weer naar je oude eweka database, dan heb je de database tot 10-2009.
En als eweka echt zo beroerd is zou je de database ook door ziggo bij kunnen laten werken, dan hernoem je hem gewoon naar de ziggo database.
Ik neem aan dat je het .spots bestandje van news2.neva.ru bedoeld. Maar news2.neva.ru is niet langer beschikbaar, kunnen die spots dan nog evengoed geopend worden?

noki

Bericht door noki »

IngamerX schreef:
noki schreef:Maar de complete database kan je gewoon via spotnet vinden, als je jou eweka database vervangt voor degene je vindt
op spotnet en je hernoemt hem weer naar je oude eweka database, dan heb je de database tot 10-2009.
En als eweka echt zo beroerd is zou je de database ook door ziggo bij kunnen laten werken, dan hernoem je hem gewoon naar de ziggo database.
Ik neem aan dat je het .spots bestandje van news2.neva.ru bedoeld. Maar news2.neva.ru is niet langer beschikbaar, kunnen die spots dan nog evengoed geopend worden?

Klopt, het is dat bestandje, die spots kunnen, ondanks dat die server niet meer werkt, evengoed geopend worden.
je moet allen de naam van het bestandje natuurlijk even veranderen in de naam van de server van eweka of die
van ziggo.
Laatst gewijzigd door noki op 24 feb 2011, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Het hangt er wel van af of die informatie op de nieuwe headerserver aanwezig is. Je kan er ook voor kiezen om de headers van Lightningusenet zelf te gebruiken. Zijn er ook erg veel.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
Conscience NL

Bericht door Conscience NL »

OP even aangepast met screenshot en uitleg hoe je Lightningusenet moet instellen in Spotnet.

jeffa070

Bericht door jeffa070 »

ik heb sinds gister avond LightningUsenet
nu als ik bij spotnet wil inloggen alle gegevens ingevult etc
maar als ik dan op oke druk dan krijg ik dezen melding

: gebruikersnaam of waachtwoord klopt niet.

482 authentication rejected ????

Vul alles presies het zelfde in als op het mailtje wat ik heb gehuid gebruikernaam ETC ! hoe ken ik dit oplossen
MVG jeffa070
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer