Pagina 7 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 01:05
door Mr.Cartmenez
Je gebruikt waarschijnlijk teveel connections, Spotnet gebruikt er standaard 1 om te headeren, een extern programma gebruikt er waarschijnlijk meer. Maak een optel som van deze 2 en wanneer dit meer is als de toegestane aantal connecties heb je je probleem.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 01:44
door jeffa070
oke en waar naar zal ik moeten zoeken dan ik gebruik verder niks meer FTD heb ik verwijdert Grabit heb ik verwijdert ETC

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 02:07
door Bigpapa
Opgelost na x aantal uren.
Alles verwijderd ( van spot-net ook in programdata.) en register nagekeken, diversen sleutels verwijderd.
Opnieuw spot-net geinstalleerd en whalla hij is perfect via SSL.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 11:05
door Ep Woody
Net via Spotlite een SSL verbinding opgezet. Hij valt over het certificaat, maar door de naar van de server aan te passen naar : news.news-service.com gaat het wel goed :P

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 12:28
door sander
Hm..
news.news-service.com poort 563.
Ik zie nu wel de bestandsnamen met Lightningusenet :)
Edit: en soms weer niet :/

Als ik geen bestandsnaam zie, en ik zet compressie aan, en klik daarna opnieuw op de spot, dan zie ik wel de bestandsnaam.
:roll:
Edit: Het lijkt ook tevoorschijn te komen na een paar seconden wachten :P

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 18:31
door IngamerX
noki schreef:Maar de complete database kan je gewoon via spotnet vinden, als je jou eweka database vervangt voor degene je vindt
op spotnet en je hernoemt hem weer naar je oude eweka database, dan heb je de database tot 10-2009.
En als eweka echt zo beroerd is zou je de database ook door ziggo bij kunnen laten werken, dan hernoem je hem gewoon naar de ziggo database.
Ik neem aan dat je het .spots bestandje van news2.neva.ru bedoeld. Maar news2.neva.ru is niet langer beschikbaar, kunnen die spots dan nog evengoed geopend worden?

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 18:36
door noki
IngamerX schreef:
noki schreef:Maar de complete database kan je gewoon via spotnet vinden, als je jou eweka database vervangt voor degene je vindt
op spotnet en je hernoemt hem weer naar je oude eweka database, dan heb je de database tot 10-2009.
En als eweka echt zo beroerd is zou je de database ook door ziggo bij kunnen laten werken, dan hernoem je hem gewoon naar de ziggo database.
Ik neem aan dat je het .spots bestandje van news2.neva.ru bedoeld. Maar news2.neva.ru is niet langer beschikbaar, kunnen die spots dan nog evengoed geopend worden?

Klopt, het is dat bestandje, die spots kunnen, ondanks dat die server niet meer werkt, evengoed geopend worden.
je moet allen de naam van het bestandje natuurlijk even veranderen in de naam van de server van eweka of die
van ziggo.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 19:16
door Ep Woody
Het hangt er wel van af of die informatie op de nieuwe headerserver aanwezig is. Je kan er ook voor kiezen om de headers van Lightningusenet zelf te gebruiken. Zijn er ook erg veel.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 19:44
door Conscience NL
OP even aangepast met screenshot en uitleg hoe je Lightningusenet moet instellen in Spotnet.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 24 feb 2011, 20:03
door jeffa070
ik heb sinds gister avond LightningUsenet
nu als ik bij spotnet wil inloggen alle gegevens ingevult etc
maar als ik dan op oke druk dan krijg ik dezen melding


: gebruikersnaam of waachtwoord klopt niet.

482 authentication rejected ????

Vul alles presies het zelfde in als op het mailtje wat ik heb gehuid gebruikernaam ETC ! hoe ken ik dit oplossen
MVG jeffa070