Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Raar dat LU niet even een berichtje neer zet ,ik heb zelf geen idee tot wanneer ik kan downloaden
Het is dus afwachten tot wanner het gaat ,maar dan kan ik zo overstappen dat is zo geregeld
groetjes van Jojo
Het is dus afwachten tot wanner het gaat ,maar dan kan ik zo overstappen dat is zo geregeld
groetjes van Jojo
Bericht aangepast: vragen over Sunny mogen in een ander topic gesteld worden viewtopic.php?f=16&t=4253
- MariaK
-
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Hallo, ik kan wel inloggen, maar kan niet zien tot wanneer mijn abonnement loopt, dit is volgens mij tot half november. ook kan ik wel downloaden met Sabnzbd+
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn glasvezel
ik had ook lightningusenet kreeg bericht dat ik binnen 7 dagen mijn account moest verlengen.ik kon wel inloggen maar kon met geen mogelijkheid dagen bijkopen een mail gestuurd maar kreeg geen antwoord.dus werdt ik na 7 dagen afgesloten heb toen maar sunnyusenet genomen werkt prima.
-
Hoe kan dat want je kan niet verlengen op hu site, mijn abbo is nu ook ten einde en wil ook verlengen hoe dat te doen dan? De knoppen op hun site werken niet.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 58
Ik denk dat je opzoek moet naar een andere provider,ik heb nog van niemand gehoord die het gelukt is
te verlengen
te verlengen
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Ik kan wel gewoon downloaden maar wat ik download is incompleet. kan ook gewoon via spotlite zien wat er in spotlite staat, dus de problemen die jullie hebben heb ik niet (kan nog komen natuurlijk)
We wachten maar even af
Update:
ben nu <KNIP>van 30 minuten geleden aan het downloaden en die komt gewoon weer compleet binnen staat op alt.binaries.tv, probeer ik nu <KNIP> te downloaden dan is deze incompleet (staat op alt.binaries.boneless /alt.binaries.misc )
Lijkt er op dat er iets fout is in de servers.
We wachten maar even af
Update:
ben nu <KNIP>van 30 minuten geleden aan het downloaden en die komt gewoon weer compleet binnen staat op alt.binaries.tv, probeer ik nu <KNIP> te downloaden dan is deze incompleet (staat op alt.binaries.boneless /alt.binaries.misc )
Lijkt er op dat er iets fout is in de servers.
Geen bestandnamen!
- MariaK
-
Sinds gisteravond ligt bij mij LU eruit.Nog meer mensen hier last van?
Krijg melding bij spotnet dat mijn gebruikersnaam en/of ww niet correct is terwijl alles correct is ingevuld.
Ook grabit geeft die melding.
Krijg melding bij spotnet dat mijn gebruikersnaam en/of ww niet correct is terwijl alles correct is ingevuld.
Ook grabit geeft die melding.
-
Bij mij ook. Mijn abbo was toch rond deze tijd afgelopen. Ben weer terug gegaan naar mijn oude provider Hitnews.
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!
-
Bij mijn buurvrouw ,ging het anders die kreeg een mail dat ze verlengen moest maar dat gaat niet meer dus haar abo was op.