Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

mesa57
Moderator Team Lid
Topics answered: 2

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door mesa57 »

Even een support ticket aanmaken voor je problemen, dan willen we je graag (proberen) te helpen.

huubke68
Usenet: sunnyusenet

Bericht door huubke68 »

ik heb versie 2.0.172 heeft altijd perfect gewerkt alleen wanneer ik nu de afbeelding vergroot welke ik wil bekijken valt de grote afbeelding half uit beeld hoe kan ik die verplaatsen op laptop werkt dit wel goed daar staat hij midden in beeld

Bouwvakkertje
Usenet: XLned
Internet: KPN

Bericht door Bouwvakkertje »

Hallo,

Helaas heb ik Spotnet 2.0 (nieuwse versie uiterraard) opnieuw moeten installeren op mijn pc. Omdat mijn vorige harde schijf defect was.
Ik krijg nu alleen maar spots tot ongeveer een week oud te zien. dit was voorheen niet. Ik kon toen ook spots van bijv. 3 maanden oud zien.

Doe ik iets verkeerd? Of hoe moet ik dit instellen dat spotnet de spots bewaard en weergeeft?

:( :( :(

watcherxxx
Usenet: Tweak
Internet: Ziggo

Bericht door watcherxxx »

Hallo,

Ik heb spotnet 2.0 geinstalleerd en wil de externe NZBget gebruiken aangezien die op mijn NAS staat.
Het werkt heel mooi maar ik will graag categories toevoegen zodat NZBget het netjes verdeelt in de juiste mappen.
TV in TV folder, Movies in movie folder en ebooks in ebooks folder etc.

Dit werkt heel goed met ownsettings met spotweb, maar dat zie ik hier niet.

Kan het hier ook op 1 of andere manier?, Dit zou SpotNet 2.0 helemaal perfect maken. :thanks:

jonnie66
Usenet: snell
Internet: ziggo

Bericht door jonnie66 »

Heb zojuist upgrade naar 2.0.0.135 gedaan. Downloaden van spots werkt nog maar binnenhalen nzb via 'download' knop werkt niet meer. Download-scherm blijft grijs en krijg melding "NzbGet is niet beschikbaar". Krijg bij opnieuw opstarten Spotnet melding "Status Rapport: Er zijn problemen met NzbGet. Timeout on waiting for NzbGet to respond. Systeemstatus is niet groen - mogelijk zijn er problemen met het netwerk of de systeemconfiguratie.". Nogmaals: spots binnenhalen werkt wel, verbinding internet en verbinding usenet provider is in orde. Net voordat ik de upgrade deed werkte alles nog prima. Heb Spotnet opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, maar melding blijft.

NoBrain

Bericht door NoBrain »

jonnie66 schreef:Heb zojuist upgrade naar 2.0.0.135 gedaan. Downloaden van spots werkt nog maar binnenhalen nzb via 'download' knop werkt niet meer. Download-scherm blijft grijs en krijg melding "NzbGet is niet beschikbaar". Krijg bij opnieuw opstarten Spotnet melding "Status Rapport: Er zijn problemen met NzbGet. Timeout on waiting for NzbGet to respond. Systeemstatus is niet groen - mogelijk zijn er problemen met het netwerk of de systeemconfiguratie.". Nogmaals: spots binnenhalen werkt wel, verbinding internet en verbinding usenet provider is in orde. Net voordat ik de upgrade deed werkte alles nog prima. Heb Spotnet opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, maar melding blijft.

Dat is een heel oude versie, actueel is .172

Guillaumpie
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 85
Contacteer:

Bericht door Guillaumpie »

Sinds gisteren is het voor mij onmogelijk om met de laatste versie van Spotnet v.2.xxxx een spot aan te melden! Het gaat zowel niet met mijn pay server Sunny.... als met mijn eigen provider Ziggo. Daarvoor waren er geen problemen. Downloaden en de berichtjes plaatsen werkt wel! Wat is hier aan de hand? Heeft iemand anders ook dit probleem? (het niet kunnen aanmelden van een spot dus) Ik zou niet durven zeggen dat het aan v.2 zou liggen. Ik heb ook nog ergens een 1.8 maar deze vertoont hetzelfde euvel.
Nieuwe spots komen wel binnen
Laatst gewijzigd door Guillaumpie op 10 mar 2016, 10:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!

friemke

Bericht door friemke »

Weet je...
Heb de nieuwste versie en wordt er dood-en-dood-ziek van.
Aanmeldingen mislukken, en vooropgesteld : ligt niet aan de payserver
van een serie van drie aanmelden: 1 en 3 ging goed....
2 ging traag en dat levere geen zichtbaarheid op.

Daarnaast:
Als ik een comment plaats op een vraag, zie ik die ook zelf niet meer.

Ik ga geen rapporten met weet ik al niet meer invullen, dat vertik ik.
Er is een hele schare aan aanhang en ik zit erover te denken op Spotnet te verlaten, wat jammer zou zijn.

Los het nou eens op.
@friemke heeft zonet nog een feedback gegeven.

Wat moeten we verder?

mesa57
Moderator Team Lid
Topics answered: 2

Bericht door mesa57 »

Eventueel kun je nog eens spot 1.8.5.9 proberen (zie mijn onderschrift). Hoewel ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt met V2.

jagp

Bericht door jagp »

@friemke

Jouw probleem wordt veroorzaakt door je usenet provider. Sunny Usenet (Pure Usenet, XLNed) heeft al een lange tijd problemen, waardoor je niet alle spots en reacties kunt zien. Bij andere providers zie je wel al jouw spots en reacties.

Topic over de problemen bij Sunny Usenet

Ik heb nog even een testje gedaan met twee verschillende providers.
Voor deze test heb ik spotnet 1.8.5.9 gebruikt en jouw spots van 2016 geteld.
Bij Sunny Usenet zijn er dan 25 spots en bij mijn andere provider 34 spots.

Ook als je kijkt naar de reacties, dan gaat het bij Sunny Usenet niet goed.
Sunny Usenet heeft bijvoorbeeld bij jouw laatste spot maar 13 reacties, terwijl er bij mijn andere provider 18 reacties zijn.

Verder gebruik je nu een niet officiële testversie van spotnet.
Je zou spotnet 1.8.5.9 eens kunnen proberen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer